راهنمای خرید در تور تایلند

به گزارش تور روسیه ارزان، خرید یکی از جاذبه‌های اصلی است که هر گردشگر ایرانی باید در تور تایلند آن را تجربه کند. در این کشور با انتخاب‌های زیادی برای خرید روبرو هستید، چرا که هم در سواحل، هم در بازارهای محلی و هم مراکز خرید مدرن می‌توانید اجناسی ارزان پیدا کنید.

راهنمای خرید در تور تایلند

فروشندگان تایلندی همانند دیگر کشور ها ی دنیا تا از خارجی بودن شما مطلع می شوند، قیمت ها را کمی بالا تر از قیمت واقعی اعلام می کنند. از این روگرفتن تخفیف را در هنگام سفر با تور تایلند فراموش نکنید.

با یک لبخند و یک رفتار دوستانه بر سر قیمت با فروشنده چانه بزنید. اما توجه به نکته پنهان در چانه زنی بسیار مهم است و این تنها نکته ایست که باعث می شود شما در چانه زنی برنده شوید. فروشنده نباید حس کند که پولی را قرار است از دست بدهد، بلکه باید او حس اطمینان شما را دریافت کند و مطمئن شود که شما هردو بر سر قیمت ای که راضی هستید توافق می کنید.

اما باید به این نکته نیز توجه کنید که در مناطق گردشگری تور تایلند، مانند ساحل چواننگ یا جزیره فی فی قیمت ها 60 تا 80 درصد گران‌تر خواهد بود. در مکان هایی مانند این تقریبا پیدا کردن قیمت مناسب غیر ممکن است، برای پیدا کردن قیمت های مناسب و ارزان در تایلند باید گشت و گذار در مراکز خرید بانکوک را در برنامه سفر خود قرار دهید.

راهنمای چانه زنی در تور تایلند

  • مانند یک توریست بی ادب رفتار نکنید، فریاد یا جیغ نکشید
  • پول خود را بر میز و یا روی فروشنده نیاندازید
  • پس از اینکه فروشنده قیمت شما را پذیرفت از خرید خود پا پس نکشید
  • حس شوخ طبعی خود را از دست ندهید، این خرید قرار است برای شما سر گرم کننده باشد.
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 353

به "راهنمای خرید در تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید در تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید