راهنمای سفر ارزان در تور تایلند

به گزارش تور روسیه ارزان، برای این که بتوانید یک سفر ارزان را در تور تایلند تجربه کنید، بهتر است اول یک هتل خوب بدون در نظر گرفتن و قیمت آن انتخاب کنید و برای صرفه جویی از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنید.

راهنمای سفر ارزان در تور تایلند

در تور تایلند با 1 دلار می‌توانید یکی از بهترین غذاهای تایلنیدی به نام پد تای را بچشید. در ضمن اسپرینگ نیز 1 دلار قیمت دارد. اگر در یک جای توریستی خارج از  بانکوک باشید برای یک رستوران خارجی باید هزینه بیشتری کنید در آنجا غذاهای ارزان، قیمتی بین 3 تا 5 دلار دارند.

هزینه اتاق در تور تایلند از 10 تا 30 دلار  برای هر شب می‌باشد و اگر کوله گرد باشید در تایلند هیچ وقت نمی توانید کلبه ای کمتر از 8 دلار پیدا نمایید و اگر در بانکوک یا جزایر گران باشید حدود 20 دلار باید برای یک اتاق دو تخته ارزان هزینه کنید، این قیمت معمولا با صبحانه می‌باشد.

بانکوک حمل و نقل عمومی خوبی دارد و برای رفتن به بسیاری از جاذبه های گردشگری می توانید از مترو استفاده کنید. در شهرهای کوچک و جزایر، رفت و آمد با توک توک (موتور سه چرخه که مثل تاکسی کار می کند) و سانگ تو (اتوبوس های قرمز رنگی که  مردم را از جایی به جای دیگر می برند) انجام می‌گردد.

در تور تایلند برای پرداخت هزینه توک توک باید چانه زنی کنید چرا که قیمت مصوبی ندارد.

تایلند جاذبه های زیادی مثل عبادتگاه ها، قصر بزرگ و آیوتایا دارد. بازدید از بعضی از آن ها رایگان است در صورتی که بعضی مثل قصر بزرگ هزینه ورودی 400 بات (21 دلار) دلار دارند. اگر می خواهید از آیوتایا دیدن کنید برای ورود به هر کدام از عبادتگاه ها باید حدود 50بات (1.5 دلار) بدهید.

منبع: goatsontheroad.com
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 368

به "راهنمای سفر ارزان در تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر ارزان در تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید