زیباترین پارک های ملی تایلند

به گزارش تور روسیه ارزان، پارک های ملی تایلند بسیار زیبا و دیدنی هستند. برای این که بتوانید بیشتر با طبیعت کشور تایلند درگیر شوید بهتر است به بازدید زیباترین پارک های ملی جهان در کشور تایلند بروید.

زیباترین پارک های ملی تایلند

بازدید از پارک ملی مو کو آنگ ثانگ در تور تایلند

پارک ملی مو کو آنگ ثانگ در خلیج تایلند، پارک ملی دریایی متشکل از 42 جزیره می‌باشد. بهترین راه برای دیدن این پارک استفاده از گشت قایق و یا اجاره قایق است. قایق های تندرو و قایق های پاروئی، هر دو در اینجا محبوب هستند. اگر می خواهید یک یا چند شب اقامت داشته باشید، می توانید در تور تایلند در چادر یا خانه های ییلاقی زندگی کنید. چندین جزایر دارای سواحل شنی سفید رنگ زیبا هستند در حالی که بقیه، کوهستانی می باشند که در آن می توانید پیاده روی کرده و از مناظر جالب آن لذت ببرید. علاوه بر طیف گسترده ای از حیات دریایی، ممکن است شاهد میمون ها، سمورها، گرازهای وحشی، برگ های گرد و خاکی و میمونها در جزایر باشید. در تور تایلند می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

بازدید از پارک ملی مو کو سیمیلان در تور تایلند

پارک ملی مو کو سیمیلان، یکی دیگر از پارک های دریایی تایلند است، مجمع الجزایری متشکل از 11 جزیره 70 کیلومتر (43 مایل) دور از سواحل دریای آندامان. این جزایر گرانیتی در بالا سر آب، زیباتر از پایین آب هستند، با جنگل انبوه در قسمت بالائی، احاطه شده با سواحل سفید و حاشیه صخره های مرجانی. بین دسامبر و آوریل، آب، بسیار روشن است و زمان خوبی برای غواصی و شیرجه رفتن به شمار می رود. برخی از جزایر، مانند کو Miang و Ko Simlan، دارای هتل ها و رستوران ها هستند. چندین شرکت وجود دارند که ارائه دهنده تورهای غواصی جزایر هستند.

بازدید از پارک ملی آئو فانگ نگا در تور تایلند

پارک ملی آئو فانگ نگا، پارکی دریایی در جنوب تایلند در استان نگا فانگ است. چند چیز برای دیدن در این پارک وجود دارد، بنابراین خوب است اگر بتوانید حداقل چند روز را در اینجا صرف کنید. این پارک شامل خلیجی از 42 جزیره کارست با چندین ساحل زیبا، صخره های جالب توجه سنگ آهک، غارها و تالاب ها برای اکتشاف می باشد. با توجه نام خود پس از اینکه بخشی از فیلم مردی با اسلحه طلایی در اینجا فیلمبرداری شد، محبوب ترین نقطه، جزیره جیمز باند می‌باشد.

انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 376

به "زیباترین پارک های ملی تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین پارک های ملی تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید