سال نو در تور تایلند چگونه است

به گزارش تور روسیه ارزان، تایلند کشوری شاد و سرزنده است  و مردمی دارد که در هر شرایطی می‌توانند لبخند بزنند. تایلند با جذابیت های بی شماری که از هر نظر آن را به یک مقصد گردشگری عالی برای گردشگران ایرانی تبدیل کرده است.

سال نو در تور تایلند چگونه است

سال نو در تایلند، یک تعطیلات طولانی از روز 31 دسامبر تا 3 ژانویه است و خیلی از مردم این کشور از این فرصت برای سفر به شهرهای دیگر آن و یا سفرهای خارج از کشور استفاده می کنند. برای افرادی هم که از خانه و خانواده شان دور هستند، این یک فرصت عالی است تا به خانه بروند و با خانوده ی خود دیدار کنند. این شادی حتی به مدارس این کشور هم کشیده می شود به طوری که در این اوقات مدارس تایلند، برای شاگردان جشن های زیادی برپا می کنند که در آن دیدن بازی ها و اجرای های نمایشی مثل تئاتر برای هر بچه ای لذت بخش است و به جز این، هدیه هایی هم بین بچه ها رد و بدل می شود و از طرف مدرسه هدیه های مختلفی به دانش آموزان می‌دهند. در تور تایلند با مردمی روبرو خواهید شد که همیشه با لبخند با شما برخورد می‌کنند.

در سال نو، خیلی از اهالی تایلند به خیابان های شهر می روند تا در آتش بازی ها و کنسرت های شادی که به عنوان شمارش معکوس شروع سال برگزار می شوند، شرکت کنند. بزرگترین وقایع در شهر بانکوک پایتخت پر هیاهوی تایلند و در جلوی مرکز خرید جهانی رخ می دهد. آتش بازی های فوق العاده، رقص نورهای عجیب و بمب جمعیت از ویژگی های این گرد همایی بزرگ خیابانی در تور تایلند می‌باشد.

در این میان، بعضی از اهالی تایلند هم از عبادتگاه های شهرهایشان دیدن می کنند تا استحقاقشان برای خوب بودن را در سال جدید (البته به خودشان!) نشان دهند. بعضی از آنها هم به راهب ها صدقه و خیرات می دهند، به خطبه های مذهبی راهب ها گوش می کنند و به پرنده ها و ماهی هایی که آزادانه زندگی می کنند، غذا می‌دهند.

انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 371

به "سال نو در تور تایلند چگونه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال نو در تور تایلند چگونه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید