سیام نیرامیت شو بانکوک

به گزارش تور روسیه ارزان، سیام نیرامیت شو بانکوک، یکی از جاذبه‌های اصلی تور بانکوک برای بازدید از اجراهایی متفاوت، شاد و بسیار دیدنی است. در این مقاله شما را بیشتر با این جاذبه آشنا خواهیم کرد.

سیام نیرامیت شو بانکوک

اول از همه به شما توصیه می‌کنیم در برنامه سفر تور تایلند بازدید از سیام نیرامیت شو را قرار بدهید. برنامه های این سالن ها و صحنه ها، از نظر کیفیت هم سطح تئاترهای جهانی است که تلفیقی از آموزه های مذهبی و تاریخی تایلند می باشد. نمایش فوق العاد ی سیام نیرامیت روزانه 150 اجرای مختلف دارد و سالن برای پشتیبانی از این تعداد اجرا به بیش از 500 دست لباس مختلف مجهز شده‌اند. این تئاتر در واقع یکی از بهترین استیج های بانکوک است. یکصد و 50 هزار اجرای مختلف توسط هنرمندان مجرب تایلندی در این سالن برای گردشگران تور تایلند اجرا می شوند.

سیام نیرامیت یکی از بهترین و دیدنی ترین تفریحات بانکوک است. سیام نیرامیت جایی است که می توان آن را بوفه تایلندی نیز نامید. بوفه ای که ترکیبی از نمایش های روی صحنه دنیا با فرهنگ و اصالت تایلندی و مسایل تاریخی و مذهبی این کشور است.

تجربه گشت و گذار در روستاهای تایلندی با معماری های منحصر به فرد، موسیقی و آداب و سنن جالب نیز از دیگر جذابیت های سیام نیرامیت هستند. در دسترس بودن انواع غذاهای تایلندی در این منطقه نیز یکی دیگر از جاذبه های آن برای گردشگران تور تایلند  است.

در سیام نیرامیت، گردشگران می توانند از چگونگی ساخت صنایع دستی تایلندی نیز آگاهی کسب کنند و از نزدیک نحوه تولید آنها را ببینند. آنها حتی می توانند خودشان نیز اقدام به ساخت صنایع دستی کنند.

انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 345

به "سیام نیرامیت شو بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیام نیرامیت شو بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید