شادترین جشن های تایلند

به گزارش تور روسیه ارزان، تایلند کشوری با مردمان شاد و لبخند بر لب است. این مردم از هر لحظه زندگی خود برای شادی استفاده می‌کنند و جشنواره‌های متنوع و پرشوری دارند که در این مقاه شما را بتا تعدادی از آن‌ها آشنا خواهیم کرد.

شادترین جشن های تایلند

جشنواره فی تا خون

جشنواره فی تا خون یکی از سنت های منطقه دن سای در استان لویی در ایسان می‌باشد که از نوع خود یکی از جشنواره‌های شاد تور تایلند به شمار می‌رود. بیشتر به فستیوال روح معروفه و اعتقادات مردم به ارواح رو منعکس میکنه هر سال از ماه ژوئن تا جولای برگزار میشه و یکی از رنگارنگ ترین جشنواره های تایلند به شمار می‌رود. مردم لباس های رنگارنگ با ماسک به تن می کنند. تا شبیه روح بشن . علاوه بر این در این روز رقص و شادی بسیاری می‌کنند.

جشنواره شمع اوبون راچاتانی

جشنواره شمع ابون راجاتانی برای دوستداران و علاقه مندان به هنر در تور تایلند بسیار عالی است. در اغاز دوره بودایی برگزار می‌گردد و هنرمندان مجسمه هایی از جنس موم و بزرگتر از مجسمه های بودایی می‌سازند.

جشنواره میمون ها

دوستداران حیوان ها و طبیعت باید در این جشن عجیب و غریب شرکت کنند.در آخرین یکشنبه ماه نوامبر هر سال،شهر لوپوری، این جشنواره رو به نشانه احترام به اصلی ترین جاذبه گردشگری خودش یعنی میمون ها ، برگزار می‌کند. در این روز مواد غذایی زیادی برای حیوانات و میمون ها فراهم کرده و به جشن و پایکوبی می‌پردازند.

جشنواره لویی کراتونگ

جشنواره لویی کراتونگ در 12 همین روز ماه قمری ، که ماه کامل میشه ، جشن گرفته میشه.لویی به معنای شناور شدن و کراتونگ یک جسم کوچک از گل لوتیس و از جنس برگ موز می‌باشد. بعد از ظهر هزاران نفر در کنار رودخانه جمع میشوند و آرزو می کنند.و بعد شمع را روی کراتونگ روشن می کنند و آرزوهاشون رو در اب رها خواهند کرد.

انتشار: 20 دی 1396 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 46

به "شادترین جشن های تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "شادترین جشن های تایلند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شادترین جشن های تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید