آشنایی با آب و هوای پاتایا

به گزارش تور روسیه ارزان، شهر ساحلی پاتایا یکی از پرطرفدارترین شهرهای کشور تایلند برای بازدید از جاذبه‌هایی متنوع و دیدنی است. پاتایا نیز مانند دیگر شهرهای کشور تایلند آب و هوایی گرمسیری دارد.

آشنایی با آب و هوای پاتایا

فصل سرد نوامبر تا فوریه، شاهد آب و هوای کامبو(combo ) هستید: باران بسیار کم و گرما اما نه خیلی داغ (بالاترین درجه متوسط 31 درجه سانتیگراد، پایین ترین درجه حدود 22-21C). این شلوغ ترین زمان در تقویم های توریستی پاتایا است، بنابراین انتظار می رود قیمت سفر در این فصل، به دلیل آب و هوای مناسبی که دارد، بالا باشد. با انتخاب زمان سفر خود با تور پاتایا می‌توانید کیفیت سفر خود را بالا ببرید.

فصل داغ شامل گرمترین ماه های مارس یعنی آوریل و مه می‌باشد، با متوسط دمای اوج 33 درجه سانتیگراد و پایین ترین بین 25 و 27 درجه: سوزان وگرم که ناخوشایند است و برای افرادی که زیاد گرما دوست نداشته باشند، مناسب نیست. نسیم دریا، به خنک شدن هوا کمک می کند اما با این حال، رطوبت بسیار بالا است. در این زمان، اغلب کمی باران برای پاک شدن هوا می بارد، به ویژه در اواخر ماه آوریل و مه.

باران های سیل آسای شدید اما معمولا کوتاه بین ژوئن و اکتبر، این فصل را برای گردشگران، کم اهمیت کرده است (بد نیست بدانید این فصل، فصل تولید مثل پشه هم هست). به ندرت تمام روز یا شب، باران می بارد. درجه حرارت در 30 درجه در طول روز در نوسان است و بین 25 تا 27 درجه سانتیگراد در شب می باشد و زمان خوبی برای آمدن سفر محسوب می شود چون کافه ها و سواحل، کمتر شلوغ هستند، نرخ هتل ها پایین تر می‌باشد و هنوز هم نور خورشید تابش دارد. در تور تایلند می‌توانید در بهترین شهرهای آسیایی بهترین جاذبه‌ها را تجربه نمایید.

انتشار: 14 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 374

به "آشنایی با آب و هوای پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با آب و هوای پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید