غار چیانگ دائو در تور تایلند

به گزارش تور روسیه ارزان، غار چیانگ دائو (Chiang Dao caves)، یکی از زیباترین جاذبه‌های تور تایلند برای بازدید می‌باشد که در فاصله 70 کیلومتری از شمال چیانگ مای قرار گرفته‌اند. این غار یکی از جاذبه های اصلی پارک ملی چیانگ دائو به شمار می رود.

غار چیانگ دائو در تور تایلند

مجموعه غارهای چیانگ دائو از بیش از 100 غار تشکیل شده که 10 تا 12 کیلومتر در داخل کوه گسترش پیدا کردند اما در حال حاضر فقط می توانید از 5 تا از این غارها در تور تایلند بازدید نمایید. بر اساس افسانه ها زمانی زاهدی در این غار زندگی می کرد، او فرشته ها را متقاعد کرد تا به خلق شگفتی در این غار دست بزنند معجزاتی مثل جریان آبی که از پایه مجسمه طلایی سرازیر می‌باشد، شهر ناگا، فیل الهی و مقبره ای برای این زاهد که در اعماق غار هستند و تاکنون کسی آن ها را ندیده است. امروز در گوشه ای از غار یک زیارتگاه کوچک برای این زاهد ساخته شده که بومی ها در آن به عبادت می‌پردزاند.

برای دستیابی به ورودی اصلی این غار در تور تایلند باید از چندین پله شیب دار و لغزنده بالا بروید. این غار را همه به عنوان مکانی مقدس می شناسند پس حتما لباس های مناسب به تن داشته باشید البته نگران نباشید چون می توانید با هزینه 20 بات لباس مناسبی را کرایه کنید. در ورودی این غار دو مکان مقدس نظرتان را جلب می کند، غار روشنایی کمی دارد فقط دالان هایی که قندیل ها و ستون های برجسته دارند با یکی دو لامپ روشن شده اند و روشنایی کمی را به وجود آورده اند. بقیه قسمت های غار کاملا تاریک است و برای کشف آن حتما باید با یک راهنما در تور تایلند همراه شوید.

در طول مسیر در میان قندیل و ستون ها اشکال ماسه سنگی طبیعی زیادی مشاهده نمایید اگر در ماه های بارانی به این غار بروید در بعضی از قسمت های غار که نزدیک رودخانه های زیرزمینی هستند ممکن است جریان های آبی وجود داشته باشد اما در ماه های غیر بارانی کف غار پوشیده از ماسه است. بعد از دیدن این سه غار و برگشتن به ورودی فرصت این را دارید تا به کشف غار «تام فرا نان» بروید، غاری که به اندازه کافی امن و روشن است و می توانید آن را به تنهایی پیدا نمایید.

انتشار: 14 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 379

به "غار چیانگ دائو در تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غار چیانگ دائو در تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید