فوتبال دنیا، نیکو کواچ: مقابل آژاکس سهل انگار بودیم، وقتی زمین می خورید فرصت برای برخاستن وجود دارد

به گزارش تور روسیه ارزان، فوتبال دنیا - نیکو کواچ از عملکرد شاگرانش مقابل آژاکس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا اصلاً راضی نیست.

فوتبال دنیا، نیکو کواچ: مقابل آژاکس سهل انگار بودیم، وقتی زمین می خورید فرصت برای برخاستن وجود دارد

به گزارش خبرنگاران، نیکو کواچ که شاگردانش شب گذشته (سه شنبه) در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه یک بر یک در خانه خود توسط آژاکس هلند متوقف شدند تا در سومین بازی متوالی در رقابت های متوالی در حسرت برد بمانند، پس از این بازی به شکبه تلویزیونی اسکای آلمان گفت: کسی انتظار تساوی در این دیدار را نداشت، اما فوتبال همین است. وقتی شما زمین می خورید، همیشه فرصتی برای برخاستن هست.

وی اضافه نمود: شاید همه چیز کمی خیلی ساده بود. اکنون باید آستین های خود را بال بزنیم. می دانم که سه بازی متوالی است که موفق به کسب پیروزی نشده ایم و باید روی نکات کلیدی و ضروری تمرکز کنیم. اکنون باید چهره خوبی که در هفت بازی اول فصل از خود ارائه دادیم را دوباره به نمایش بگذاریم.

نیکو کواچ توضیح داد: قطعاً بازی خوبی ارائه ندادیم. در 15 دقیقه اول عالی بازی کردیم، اما سپس سهل انگار بودیم و نبردهای تن به تن را وگذار کردیم و توپ های دوم هم نصیب حریف شد. ما پاسکاری خیلی بدی کردیم و باید سرعت بیشتری به بازی مان می دادیم.

سرمربی بایرن مونیخ تأکید کرد: وقتی هم اینطور بازی می کنید، به حریف یاری می کنید تا خودی در زمین نشان دهد و در مقابل اعتماد به نفس خودتان هم دچار افت گردد. می توانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم و باید چنین نگرشی می داشتیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 117

به "فوتبال دنیا، نیکو کواچ: مقابل آژاکس سهل انگار بودیم، وقتی زمین می خورید فرصت برای برخاستن وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، نیکو کواچ: مقابل آژاکس سهل انگار بودیم، وقتی زمین می خورید فرصت برای برخاستن وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید