فوتبال جهان، پیش بینی قهرمان لیگ برتر روسیه از سوی سرمربی تیم ملی ایتالیا

به گزارش تور روسیه ارزان، روبرتو مانچینی قهرمان احتمالی فصل جاری لیگ برتر فوتبال روسیه که در آن 3 لژیونر ایرانی نیز حضور دارند پیش بینی کرد.

فوتبال جهان، پیش بینی قهرمان لیگ برتر روسیه از سوی سرمربی تیم ملی ایتالیا

به گزارش خبرنگاران، روبرتو مانچینی، سرمربی پیشین تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ روسیه که هم اکنون راهنمایی تیم ملی ایتالیا را بر عهده دارد معتقد است زنیتی ها در فصل جاری لیگ برتر روسیه به جام قهرمانی می رسند. تیم زنیت سن پترزبورگ تا سرانجام هفته هشتم این رقابت ها هفت پیروزی به دست آورده و با تیم دوم جدول رده بندی اختلاف 7 امتیازی دارد.

روبرتو مانچینی در این رابطه به خبرگزاری تاس روسیه گفت: چند بازی تیم زنیت در فصل جاری لیگ اروپا را تماشا کردم. بسیار خوب بازی کردند و فکر می کنم سال جاری قهرمان لیگ برتر روسیه شوند زیرا بهترین تیم رقابت ها هستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا ادامه داد: سال گذشته زمانی که سرمربی تیم زنیت سن پترزبورگ بودم می توانستیم به قهرمانی برسیم در کلیدی ترین لحظه چهار بازیکن مهم خود را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. ما بهترین تیم فصل گذشته لیگ برتر روسیه بودیم و سال جاری تیم بهتری هستند زیرا بازیکنان یک فصل بیشتر در کنار هم تجربه بازی دارند.

روبرتو مانچینی درباره سرگئی سماک، سرمربی روسی تیم زنیت سن پترزبورگ که پس از جدایی او روی کار آمد گفت: سماک یک مربی عالی است و زنیت را به خوبی می شناسد. شاید تجربه زیادی به عنوان سرمربی نداشته باشد اما یک متخصص و شخصیت مهمی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 283

به "فوتبال جهان، پیش بینی قهرمان لیگ برتر روسیه از سوی سرمربی تیم ملی ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال جهان، پیش بینی قهرمان لیگ برتر روسیه از سوی سرمربی تیم ملی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید