لاماس: ایران، تیم بسیار جنگنده ای است، رقابت در منطقه خاورمیانه همواره سخت تر است

به گزارش تور روسیه ارزان، سرمربی تیم ملی بسکتبال ژاپن گفت: بازیکنان من حریفان را به هیچ وجه دستکم نخواهند گرفت چون ایران و قطر، کشورهایی خطرناک هستند و همواره یک تهدید به حساب می آیند

لاماس: ایران، تیم بسیار جنگنده ای است، رقابت در منطقه خاورمیانه همواره سخت تر است

به گزارش خبرنگاران با پیروزی های قابل توجهی که تیم ملی ژاپن، سال گذشته در شهر تایوما کسب کرد، این تیم به کسب سهمیه جام دنیای 2019 چین، بسیار نزدیک شد. با این حال خولیو لاماس و شاگردانش تا پیش از انجام 2 بازی پیش رو، هنوز از چیزی مطمئن نیستند.

تیم ملی ژاپن روز پنجشنبه 2 و یکشنبه 5 اسفند به ترتیب به مصاف ایران و قطر خواهد رفت. ژاپنی ها بعد از اینکه مسابقات انتخابی جام دنیای را با 4 شکست ناامید نماینده آغاز کردند به 6 پیروزی متوالی رسیدند و در صندلی سوم جدول گروه F قرار گرفتند. 3 تیم برتر هر گروه به صورت مستقیم به جام دنیای صعود می نمایند و بهترین تیم چهارم نیز به جمع آنها اضافه خواهد شد.

اگر ژاپن بتواند در تهران مقابل تیم ایران به پیروزی برسد و فیلیپین به قزاقستان ببازد، تیم ملی ژاپن به جام دنیای 2019 خواهد رسید ولی اگر این نتایج رقم نخورد، شاگردان لاماس باید منتظر روز پایانی مسابقات بمانند.

ژاپن توانسته سال گذشته ایران و قطر را شکست دهد ولی سرمربی آرژانتینی ژاپن می گوید: بازیکنان من حریفان را به هیچ وجه دست کم نخواهند گرفت چون ایران و قطر، کشورهایی خطرناک هستند و همواره یک تهدید به حساب می آیند.

خولیو لاماس ادامه داد: شکست دادن این دو تیم در ژاپن برای ما بذت بخش بود ولی ایران، تیم بسیار جنگنده ای است. آنها در خانه به مراتب خطرناک تر و جنگنده تر خواهند بود.

تیم ملی ایران در بازی نخست مقابل ژاپن، حامد حدادی را در اختیار نداشت ولی احتمال بازگشت این سنتر 218 سانتی متری به ترکیب ایران در بازی برگشت وجود دارد. تیم ایران در حال حاضر بعد از استرالیا، بهترین تیم گروه F است و از نظر رنکینگ فدراسیون دنیای، تیم 26 دنیا است در حالیکه ژاپن در صندلی چهل و هفتم واقع شده است.

سرمربی آرژانتینی ژاپن توضیح داد: جدای از بحث ورزش، رقابت در منطقه خاورمیانه همواره سخت تر است. خوشبختانه بازیکنان من بعد از 6 پیروزی متوالی به خودباوری قابل قبولی رسیده اند و آماده برخود با هر شرایطی هستند. بازی در تهران و دوحه کاملاً متفاوت است ولی ما زمان کافی برای آماده سازی در اختیار داریم.

تیم ملی ژاپن به احتمال زیاد بدون روی هاچیمورا و یوتا واتانابه به دلیل اشتغال در رقابت های باشگاهی آمریکا (هاچیمورا برای دانشگاه گونزاگا و واتانابه برای ممفیس گریزلیز) به ایران و قطر سفر خواهد نمود. ژاپن با حضور این 2 بازیکن پیروز به شکسیت دادن ایران در پنجره چهارم انتخابی جام دنیای شد. نیک فازکاس، بازیکن آمریکایی الاصل ژاپن، برگ برنده لاماس در 2 دیدار باقیمانده تیمش است. او به طور میانگین 26 امتیاز و 12 ریباند برای ژاپن در هر بازی کسب نموده است.

تیم ملی ژاپن برای حضور در پنجره ششم و پایانی انتخابی جام دنیای 2019، 2 اردوی 3 روزه را پشت خواهد گذاشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 449

به "لاماس: ایران، تیم بسیار جنگنده ای است، رقابت در منطقه خاورمیانه همواره سخت تر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاماس: ایران، تیم بسیار جنگنده ای است، رقابت در منطقه خاورمیانه همواره سخت تر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید