ماجراجویی در پوکت

به گزارش تور روسیه ارزان، در جزیره پوکت می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند. در تور پوکت چه کارهایی می‌توانیم انجام بدهیم ؟ این مقاله برای پاسخ به این سوال طراحی شده است.

ماجراجویی در پوکت

معبد Wat Chalong پوکت

برای گردشگرانی که علاقه دارند با فرهنگ مردم تایلند آشنا شوند، باید به بازدید معبد Wat Chalong بروید. این معبد در قرن 19 ساخته شده و دارای حدود 30 معبد است  اما معبد Wat Chalong بزرگترین و محبوب‌ترین معابد در تور پوکت است.

موزه خطای دید پوکت

موزه خطای دید (Trickeye)، یکی از زیباترین جاذبه‌های تور پوکت برای گرفتن عکس‌های سلفی به یادماندین با خطای دید است. این موزه اولین نمونه آن در جنوب تایلند می‌باشد که در آن آثار سه‌بعدی مدرن نگهداری می‌گردد. در جریان بازدید از این موزه، گردشگران می‌توانند از تماشای تصاویر خطای دید لذت ببرند. برای مثال دایناسور‌ها و ببر‌های نقاشی‌شده در این منطقه به چشم می‌خورند که گردشگران از طریق آن‌ها می‌توانند تصاویر بسیار خوبی را ثبت کنند.

مجسمه بودای بزرگ پوکت

مجسمه بودایی که در تور پوکت باید به بازدید آن بروید، 46 متر ارتفاع داشته چرا که یکی از تحسین برانگیزترین جاذبه‌های ین جزیره به شمار می‌رود. مجسمه مذکور در فراز کوه Nakkerd قرار گرفته که از طریق آن می‌توان به تماشای بخش جنوبی پوکت بروید. این مجسمه از سنگ مرمر طراحی شده و بودجه ساخت آن نیز غالبا از کمک‌های مردمی تهیه شده است.

غواصی در پوکت

آب شفاف و آبی رنگ سواحل این جزیره در تور پوکت می‌باشد که هر گردشگری را به غواصی علاقه‌مند می‌کند. گردشگران در این منطقه می‌ِتوانند غواصی کنند و به تماشای زیبایی‌های زیر دریا و جانوران دریایی رنگارنگ در این منطقه بپردازند. عاشقان اقیانوس نیز در این جزیره قادر هستند تا از طریق موسسات مختلف، غواصی Scuba را تجربه کنند.

انتشار: 14 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 384

به "ماجراجویی در پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجراجویی در پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید