محسن رضوانی: درخواست میزبانی واترپلوی قهرمانی جوانان دنیا را داده ایم

به گزارش تور روسیه ارزان، رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از پیشنهاد میزبانی رقابت های واترپلوی قهرمانی جوانان دنیا اطلاع داد.

محسن رضوانی: درخواست میزبانی واترپلوی قهرمانی جوانان دنیا را داده ایم

محسن رضوانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به اعزام تیم واترپلو جوانان ایران به رقابت های قهرمانی آسیا گفت: تیم واترپلوی جوانان ایران در شرایطی عازم رقابت های قهرمانی آسیا شد که تمرینات محدودی داشت و نتوانستیم مسابقه تدارکاتی برای آنها فراهم کنیم. با این وجود این تیم نتیجه خوبی در رقابت های ازبکستان کسب کرد و سهمیه حضور در قهرمانی دنیا را به همراه چین و ژاپن به دست آورد.

وی اضافه کرد: پس از موفقیت تیم واترپلوی کشورمان در بازی های آسیایی 2018 این رشته مخاطبان بیشتری را جذب خود کرد. همچنین انتظارات از این رشته بیشتر شده است. خدا را شاکرم که تیم جوانان ایران نیز از مسابقات قهرمانی آسیا سربلند بیرون آمد. جوانان کشورمان نمایش خوبی مقابل تیم هایی همچون قزاقستان و ازبکستان و کره داشت، اما مقابل تیم چین بی تجربگی کرد. تیم ژاپن نیز که یک سروگردن از تیم های آسیا بالاتر است.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو توضیح داد: نتایج به دست آمده مسئولیت ما را در قبال واترپلو سنگین تر نموده است. این در حالی است که برنامه های ویژه ای نیز برای تقویت شنا و شیرجه داریم. با این حال باید شرایط اقتصادی را درک کنیم و با مدیریت منابعی که در اختیار داریم برنامه ریزی های خود را دنبال کنیم.

رضوانی یادآور شد: قطعاً برای شنا و شیرجه باید از مربیان خارجی استفاده کنیم. رده های پایه واترپلو را نیز باید تقویت کرد. با توجه به حضور چیریچ برنامه ما برای چهار سال آینده، قهرمانی واترپلو در آسیا و کسب صندلی خوب در سطح دنیا خواهد بود. به طور حتم تمامی این برنامه ها در سایه بودجه مناسب تحقق پیدا خواهد نمود. امیدوارم این منابع مالی نیز تأمین گردد.

وی درباره کسب سهمیه دنیای واترپلوی جوانان و برنامه های این فدراسیون گفت: یک سال تا آغاز رقابت های دنیای واترپلو زمان داریم. در این مدت باید برنامه ریزی مناسبی را طراحی کنیم تا نتایج قابل قبولی را از این میدان دنیای به دست بیاوریم. برهمین اساس کادرفنی جوانان تقویت خواهد شد.

رضوانی توضیح داد: درخواست میزبانی قهرمانی واترپلوی جوانان دنیا را داده ایم اما هنوز چیزی قطعی نشده است.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: هم اکنون اردوی تیم ملی شنا با حضور 40 شناگر برپاست. المپیاد شیرجه را نیز در پیش داریم. کارهای اعزام یکی از ملی پوشان واترپلو را برای حضور در لیگ های اروپا فراهم کردیم. برنامه دو ملی پوش دیگر را نیز در دستور کار خود داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 142

به "محسن رضوانی: درخواست میزبانی واترپلوی قهرمانی جوانان دنیا را داده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محسن رضوانی: درخواست میزبانی واترپلوی قهرمانی جوانان دنیا را داده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید