آشنایی با معبد Wat Pah Pong

به گزارش تور روسیه ارزان، معبد Wat Pah Pong، یکی از جاذبه‌های تاریخی مهم در شهر توریستی چیانگ مای است. این معبد در واقع صومعه بودایی می‌باشد که با معماری زیبای آن بیشتر گردشگران تور تایلند را به سمت خود جذب می کند.

آشنایی با معبد Wat Pah Pong

معبد پَه پونگ در شهر چیانگ مای قرار گرفته است و معماری چند فرهنگ مختلف همچون چین، برمه و تایلند را نشان می‌دهد. این معبد در واقع صومعه بودایی است که با معماری زیبایش خیلی ها را به سمت خود جذب می کند. جذاب ترین جاذبه معماری آن را نیز می توان ورودی های باشکوه آن دانست. گردشگران تور تایلند با عبور از این دروازه های بزرگ، وارد سالنی می شوند که کاهنان در آنجا به عبادت و نماگزاری مشغول هستند.

معابد یکی از جاذبه‌های اصلی تور تایلند برای بازدید هستند. بنابراین در طی سفر خود به این کشور بیشتر وقت خود را در ساحل نگذرانید و به بازدید معابد هم بروید.

معبد پَه پونگ، با جواهرات مختلفی تزئین شده است. روی دیوارهای آن آثار هنری بسیار زیبایی وجود دارد که چشم ها را خیره می کنند. کنده کاری ها و نقاشی و مجسمه های موجود در این بنا در کنار شاهکار اصلی آن، یعنی درب ورودی‌اش، همه باعث جذب گردشگران فراوانی به سمت این معبد شده اند. زمین معبد مربعی شکل و سقف آن منحنی است. پنجره های قوسی شکل و گرد و کنده کاری های بسیار زیبا نیز از دیگر جاذبه های این معبد هستند. دکور و هنری که در ساخت این معبد و ساخت مجسمه های بودای آن به کار رفته است را تقریبا هیچ کس نمی تواند انکار کند.

انتشار: 13 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 359

به "آشنایی با معبد Wat Pah Pong" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با معبد Wat Pah Pong"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید