آشنایی با معبد سوآن داک تایلند

به گزارش تور روسیه ارزان، معبد سوآن داک (Wat Suan Dok)، یکی از معابد مطرح از دید گردشگان تور تایلند است. این معبد بسیار قدیمی بوده و معماری خارق‌العاده‌ای دارد که باعث جذب بیشتر گردشگران می‌شود.

آشنایی با معبد سوآن داک تایلند

سوآن داک پر از مجسمه ها و نقاشی های زیبا است و محیطی آرامش بخش دارد. دعا و عبادت کاهنان بودایی این معبد نیز برای گردشگرانی که از نقاط مختلف دنیا به چیانگ مای سفر کرده اند، جذاب است. این معبد، ویژگی هایی دارد که در جاهای مختلف نمی توان آن نمی‌توان مشاهده کرد. بهترین ویژگی این معبد برای بازدید، سالن نمازگزاری کاهنان بودایی است. از ویژگی های دیگر آن می توان به مناره های مختلف اشاره کرد. در این مناره ها آثار مقدس بوداها قرار دارند. مناره اصلی به رنگ طلا و بقیه آنها سفیدرنگ هستند. علاوه بر مناره ها، می توان از نقش های دیواری برجسته این معبد نیز به عنوان جاذبه های توریستی تور تایلند دانست.

معبد سوآن داک یکی از زیباترین معابد شهر چیانگ مای است. این معبد بسیار قدیمی است و معماری خاص خود را دارد. دسترسی به آن نیز آسان است. سوآن داک در خیابان سوتپ و در نزدیکی دیوارهای باستانی شهر چیانگ مای قرار گرفته است.

از معبد سوآن داک، می توان به بازدید جاذبه‌هایی بیشتری از  شهر چیانگ مای در تور تایلند بروید. جالب است که گردشگران می توانند اطلاعات کامل از این مذهب و این معبد را مستقیم از خود راهبان و کاهنان کسب کنند.

انتشار: 13 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 362

به "آشنایی با معبد سوآن داک تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با معبد سوآن داک تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید