آشنایی با معبد پهارا سینگ تایلند

به گزارش تور روسیه ارزان، معبد پهارا سینگ (Wat Phra Singh)، یکی از جاذبه‌های اصلی تور تایلند در شهر زیبای چیانگ مای است. این جاذبه مطرح در بخش قدیمی شهر چیانگ مای و در نزدیکی دیوارهای باستانی قرار گرفته است.

آشنایی با معبد پهارا سینگ تایلند

علاوه بر مجسمه ها، معماری و سبک ساختمان معبد پهارا سینگ، کاهنان بودایی آن و نحوه عبادت کردنشان به صورت آواز نیز از دیگر دلایل جذب گردشگر تور تایلند هستند. در این معبد، شمایل بزرگی از بودا وجود دارد که طبق افسانه های محلی، قدرت بسیاری دارد. به طوری که گفته می شود طی عبور کالسکه پادشاه از مقابل آن، کالسکه می شکند. به همین دلیل این مجسمه را بسیار قدرتمند می دانند و احترام فراوانی برای آن قائل هستند. این مجسمه روی تنه شیری قرار گرفته است. سینگ به زبان هندی به معنای شیر می‌باشد. به استناد تاریخ، سر این مجسمه نسخه اصلی نمی‌باشد.

سر اصلی آن در سال 1900 میلادی دزدیده شده است و نمونه مشابه آن ساخته شده است. معماری ساختمان این معبد مشابه ساختمان های مناطق شمال تایلند است.

دنبال کننده های مذهب گایای بودا این معبد را بسیار علاقه دارند. نقاشی های دیواری زیبا که نمایشگر تاریخ و سنت بودایی ها می‌باشند، به بیننده القا می کنند که مردم چیانگ مای، به ویژه مردم بودایی علاقه و وابستگی زیادی به سنت و آئین مذهبی خود دارند. معبد پهارا سینگ، کتابخانه بزرگ و قدیمی دارد. همچنین گردشگران تور تایلند می توانند از کلاس های آموزشی مدیتیشن این معبد نیز بهره ببرند.

انتشار: 13 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 361

به "آشنایی با معبد پهارا سینگ تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با معبد پهارا سینگ تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید