مقایسه بالی و پوکت برای سفر

به گزارش تور روسیه ارزان، پوکت و بالی از پرطرفدارترین شهرهای جنوب آسیا می‌باشد. این دو جزیره نسبت به هم امتیازاتی دارند که انتخاب بین این دو جزیره را برای شما سخت خواهد کرد، در این مقاله به معرفی این ویژگی‌ها برای شما پرداخته‌ایم.

مقایسه بالی و پوکت برای سفر

مقایسه غذاهای بالی و پوکت

غذاهای مردم کشور تایلند طعم‌هایی متنوع دارند، آنها تند، شیرین و ترش هستند. کیک ماهی و یا برنج چسبناک با انبه برخی از مشهورترین غذاهای تجزیره پوکت به شمار می‌روند. غذاهای بالی بیشتر ‏شبیه به غذاهای هندی و چینی هستند که در آن‌ها بیشتر از ادویه کاری، برنج، سیر، زردجوبه، فلفل قرمز، زنجبیل استفاده می‌شود و به حالت کبابی درآمده‌اند. اینکه در تور پوکت ارزان و یا بالی چه غذایی باب میل شماست، به خود شما بستگی دارد.

مقایسه سواحل بالی و پوکت

سواحل بالی ‏سنگی هستند. بنابراین اگر شما دوست دارید کل روز را کنار ساحل دراز بکشید و با صدای موج‌های دریا آرامش کسب کنید پوکت ‏برای شما بهتر خواهد بود. پوکت و بالی سواحلی با تفاوت‌های بسیار هستند. سواحل پوکت دارای آب‌های آبی و شن‌های پودری سفید است در حالی که اما اگر دوست دارید به موج سواری و چتربازی روی آب بپردازید بهتر است بالی را انتخاب کنید. ‏بالی همچنین سواحل آرام‌تر و ساکت‌تری دارد. ‏‏‏‏‏‏ ‏ ‏‏ ‏‏‏‏ ‏‏‏‏‏ ‏ 

فرهنگ ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‎مردم بالی و پوکت

در کل مقایسه این دو جزیره بسیار سخت و نشدنی است و تنها در مورد صنعت توریست این دو جزیره می‌توانیم شما را مطلع کنیم. بسیاری از گردشگران پوکت را سرزمین عجایب می دانند چرا که گردشگرانی که به این شهر ‏سفر می کنند بسیار آزاد هستند و سریع با مردم این منطقه ارتباط برقرار می‌کنند.‏ از طرفی در بالی گردشگران طور دیگری رفتار می‌کنند، مردم این منطقه به اندازه مردم تایلند به ‏توریست‌ها علاقه دارند. اما در جزیره بالی خط قرمزهایی مطرح می‌باشد. به طور مثال در منطقه آرامی همانند اوبود بعد از ساعت 9 شهر ‏کاملا در سکوت فرو می‌رود. در کل بالی برای تفریح و گردش مناسب نیست، اما جاذبه‌های مدرن و تاریخی زیادی برای بازدید دارد.

انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 401

به "مقایسه بالی و پوکت برای سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه بالی و پوکت برای سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید