میوه های عجیب تور تایلند

به گزارش تور روسیه ارزان، در کشور تایلند به دلیل وجود آب و هوایی گرمسریی میوه‌های عجیب استوایی رشد می‌کنند. در این مقاله شما را با بهترین میوه‌های عجیب تایلندی آشنا خواهیم کرد.

میوه های عجیب تور تایلند

رامبوتان (Rambutan)

اسم این میوه از کلمه مالایی رامبوت گرفته شده که به معنی مو می‌باشد و یکی از میوه‌های خوشمزه تور تایلند به شمار می‌رود. پوست آن پوشیده از مژک و رنگ آن معمولا سرخ می باشد. گوشته این میوه به رنگ سفید و گاهی مایل به صورتی است و مزه ای ترش و شیرین دارد.

خارگیل (ِDurian)

طرفداران خارگیل این میوه را مقوی با مزه ای منحصربفرد می دانند اما کسانی که خارگیل را دوست ندارند آن را میوه ای با بوی زننده توصیف می کنند. بوی شدید این میوه که شبیه میوه فاسد است و ظاهر خشن آن به تنهایی کافیست تا خیلی ها دور آن را خط بکشند! این میوه، گران ترین میوه تایلند است و بوی شدید آن باعث شده که ورودش به مکان های عمومی مثل هتل و هواپیما ممنوع باشد. شکل این میوه گرد و کمی بیضی است، پوسته آن به رنگ سبز قهوه ای و پوشیده از خار و رنگ میوه آن زرد کمرنگ است. در تور تایلند به شما توصیه می‌کنیم طعم این میوه عجیب را بچشید.

جک فروت (Jackfruit)

فصل این میوه بین ماه های ژانویه تا مه (دی تا اردیبهشت) است. این میوه آبدار اندازه یک هندوانه بزرگ است و بویی متفاوت دارد. گوشته جک فروت به بخش های زیادی تقسیم شده و اطراف هر بخش دانه های زیادی قرار دارند. این میوه معمولا به صورت خام خورده می شود اما بعضی از تایلندی ها آن را سرخ می کنند.

 زرگیل (Langsat)

زرگیل میوه ای فقط مخصوص خود تایلند است. میوه ای فصلی، کوچک و گرد که فصل آن بین ماه های جولای تا اکتبر (تیر تا مهر) می باشد. پوست نازک این میوه با دست کنده می شود و درون آن گوشته ای آبدار و شفاف است که به پنج قسمت تقسیم شده و کمی مزه تند دارد. این میوه برای رفع تشنگی خیلی خوب است.

ترگیل (Mangosteen)

افراد کمی در خارج از تایلند میوه ترگیل را می شناسند. ترگیل میوه ای با ظاهر عجیب است که در داخل پوسته گرد و بنفش رنگ خود بخش سفید و خوشمزه ای دارد که قسمت خوراکی میوه است  و به بخش هایی تقسیم شده است. تعداد این بخش ها برابر با تعداد برگ هایی است که در زیر پوسته آن قرار دارند. مزه خوشمزه و متفاوت این میوه باعث شده که برای آبمیوه زیاد کاربرد دارد. در تور تایلند می‌توانید غذاها و میوه‌هایی میل کنید که بسیار خوشمزه هستند. در تور تایلند برای هر سلیقه‌ای میوه و غذا وجود دارد.

انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 375

به "میوه های عجیب تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میوه های عجیب تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید