نکات سفر به تایلند

به گزارش تور روسیه ارزان، برای این که بیشتر با مردم تایلند و عقاید و قوانین کشور تایلند آشنا باشید، باید قبل از سفر با تور تایلند اطلاعاتی جزئی در مورد آن‌ها داشته باشید تا دچار سو تفاهم نشوید.

نکات سفر به تایلند

 همیشه در تور تایلند لبخند بزنید. اگر مشکل زبان داشته باشید و یا ندانید باید چطور حرفتان را بزنید، یک لبخند می تواند شروع خوبی برای صحبت باشد. مطمئن باشید در این صورت، آن شخص بیشترین تلاشش را می کند تا به شما کمک خواهد کرد.

در هر شرایطی با افراد سالخورده، با احترام رفتار کنید. برای مثال اگر در فروشگاهی هستید و دارید با فروشنده ای که کاملا بزرگتر از شماست بر سر قیمت چانه می زنید، اینکار را با احترام و با لبخند انجام دهید. جدای از اینکه باعث می شوید آدم محترمی نشان داده شوید، مطمئن باشید نتیجه را در قیمت لمس خواهید کرد.

قبل از ورود به خانه مردم در تور تایلند، کفش هایتان را در بیاورید و به جز این، در هر جایی که دیدید تایلندی ها اینکار را می کنند، شما هم انجام دهید.

هیچ وقت موقع بازدید از عبادتگاه ها، لباس باز نپوشید چون علاوه بر اینکه کار درستی نیست، بیشتر عبادتگاه ها هم اجازه ی ورود شما به آنجا را در صورتیکه لباستان مناسب نباشد نمی دهند. اما اگر اتفاقی به عبادتگاهی رفتید و لباس مناسب در دسترس نداشتید، می توانید لباس هایی به نام sarongs را که با قیمت پایینی در ورودی عبادتگاه می فروشند خریداری کنید و به تن کنید.

از پایتان برای اشاره به افراد یا سقلمه زدن به آنها استفاده نکنید چون این کار در تایلند فوق العاده بی ادبانه است و مثل این می ماند که به صورت کسی سیلی بزنید! آنها پا را پایین مرتبه ترین ارگان بدن انسان می دانند.

منبع: learnthaiwithmod.com
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 372

به "نکات سفر به تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات سفر به تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید