هتل ات مایند رزیدنس در پاتایا

به گزارش تور روسیه ارزان،  هتل ات مایند رزیدنس (At Mind Serviced Residence)، یک هتل برجسته و ارزان قیمت و مناسب برای اقامت در شهر پاتایا می‌باشد. این هتل با امکانات رفاهی متنوعی که دارد می‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما در تور تایلند باشد که در این مقاله بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

هتل ات مایند رزیدنس در پاتایا

هتل 4 ستاره در پاتایا یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین هتل‌های کشور تایلند برای بازدید می‌باشد. این هتل، هتلی میان رده و در عین حال بسیار مدرن است که منطقه چونبوری پاتایا قرار گرفته و تا ساحل 13 دقیقه فاصله دارد .

در اطراف این هتل زیبا در شهر پاتایا باغ‌های سرسبز گرمسیری رویایی برای ماجراجویی وجود دارد. از بهترین امکانات این هتل می‌توان صبحانه و وای فای رایگان نام برد.

کل اتاق‌های این هتل بسیار آرامش بخش هستند و با ظرافت خاصی طراحی و تزئین شده‌اند. این هتل امکانات مدرنی را به میهمانان ارائه داده که در یک محیط آرام بنا شده‌اند. اگر به دنبال سفری ارزان و پر از جاذبه همراه با اقامتی آرام هستید با تور تایلند همراه شوید.

هتل ات مایند رزیدنس پاتایا امکانات رفاهی همچون ماساژ درمانی و استخر شنای سرپوشیده به مهمامان خود ارائه می‌دهد. مهمانان همچنین می‌توانند در استخر بزرگ در فضای باز به شنا بپردازند و یا برای استراحت در استخر آبگرم را انتخاب کنند.

هتل ات مایند رزیدنس پاتایا یک سرویس ماشین و اجاره دوچرخه نیز دارد. یک نکته دیگر در مورد این هتل پارکینگ‌های عمومی رایگان آن است. مهمانان این هتل به راحتی می‌توانند به جاذبه های محلی شهر پاتایا سری بزنند.

انتشار: 14 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 396

به "هتل ات مایند رزیدنس در پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ات مایند رزیدنس در پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید