هتل بی واتر ریزورت در ساموئی

به گزارش تور روسیه ارزان،  هتل بی واتر ریزورت ساموئی (baywater resort koh samui)، یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره ساموئی به شمار می‌رود. این هتل با استفاده از 100 اتاق و ویلا به استقبال گردشگران تور ساموئی می‌رود.

هتل بی واتر ریزورت در ساموئی

فرودگاه بین‌المللی ساموئی در 5 کیلومتری شهر ساموئی قرار گرفته و طراحی بسیار زیبایی دارد. هتل بی واتر ریزورت اتاق‌های بزرگ و استخر در فضای باز دارد. این هتل از بهترین هتل‌های جزیره ساموئی برای اقامت می‌باشد. هتل بی واتر ریزورت در منطقه چونگمون ساموئی ساخته شده و چشم‌اندازی زیبا برای شما به وجود آورده است.

ذر این هتل می‌توانید از وای فای رایگان در مناطق عمومی استفاده نمایید. هتل بی واتر در ساموئی در سال 2015 آغاز به کار کرده و امکانات رفاهی همچون رستوران اختصاصی، بار، کتابخانه، استخر، مرکز تناسب اندام و فیتنس و اتاق ضیافت دارد. اتاق و ویلاهای هتل بی واتر ریزورت سامویی با امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون ماهوارهای ال سی دی، بالکن، مینی بار، گاوصندوق، دوش در حمام اختصاصی مجهز شده است. انواع غذاهای محلی و بین‌المللی در رستوران هتل آماده می‌باشد و شما می‌توانید سرویس اتاق سفارش داده و از نوشیدنی در بار استخر لذت ببرید. هتل بی واتر ریزورت سامویی 3 کیلومتر تا بودا بزرگ و 15 دقیقه تا ساحل چاونگ فاصله دارد.

آرامشی که در این هتل بی‌نظیر و به یادماندنی سرمی‌گیرد که با اقامت در هتل بی واتر ریزورت ساموئی قابل مشاهده است. این هتل بدون شک تجربه‌ای برای کسانی که به دنبال تجربه یک اقامت عالی در تور ساموئی هستند.

آدرس هتل بی واتر ریزورت ساموئی 

88/18, Moo 5 Bophut, Koh Samui, Surat Thani 84320, Thailand

انتشار: 14 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 392

به "هتل بی واتر ریزورت در ساموئی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل بی واتر ریزورت در ساموئی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید