هتل 4 ستاره تویین تاورز بانکوک

به گزارش تور روسیه ارزان، هتل تویین تاورز (Twin Towers Hotel)، یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره با امکاناتی عالی، خدمات رفاهی قابل قبول و مقرون‌به‌صرفه است. در این مقاله شما را با امکانات این هتل آشنا خواهیم کرد.

هتل 4 ستاره تویین تاورز بانکوک

مرکز خرید سیام پاراگون درایوی 10 دقیقه ای فاصله دارد و میدان سیام، خانه جیم تامپسون، مرکز خرید ام بی کی و مرکز خرید پلاتینیوم از بهترین جاذبه‌های شهر بانکوک هستند که در نزدیکی هتل 4 ستاره تویین تاورز بانکوک قرار گرفته‌اند.

هتل تویین تاورز تایلند دارای 660 اتاق اجرائی، اتاق دلوکس، اتاق سوپریور، سوئیت جونیور، سوئیت دلوکس و سوئیت پرزیدنتال در دو برج 16 طبقه است. تلویزیون ال سی دی با کانال های کابلی، یخچال و تلفن، دسترسی به اینترنت با پرداخت هزینه و نور گیر بودن از امکانات و ویژگی‌های هر یک از اتاق‌های این هتل به شمار می‌روند.

هتل تویین تاورز رستوران Rimraya دارد که طراحی مدرنی داشته و نمایشی پانورامیک از شهر را برای بازدید دارد. رستوران Ten Ten طیف وسیعی از غذاهای آسیائی ارائه داده که بهترین غذاهای این رستوران ترکیبی از غذا های تایلندی و ژاپنی می‌باشد. رستوران Gold Teak با غذا های تایلندی و بین المللی به صورت 24 ساعته و رستوران Fu Marn Lau نیز با غذا های کانتونی از مشتریان خود پذیرایی می‌کنند.

مرکز اسپا هتل با ارائه خدمات ماساژ تایلندی و درمان های متعدد نظیر آروماتراپی تجربه ای بکر از لذت و سلامتی را برای شما فراهم خواهند کرد. در تور بانکوک می‌توانید یک اقمت عالی و مقرون‌به‌صرفه را در این هتل داشته باشید.

سالن بدنسازی، مربیان حرفه ای و تجهیزات ورزشی متنوع مکانی ایده آل برای انجام ورزش ها و تمرین های روزانه می باشد. استخر روباز، جکوزی و سونا از امکانات تفریحی این هتل برای اقامت هستند.

انتشار: 14 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 387

به "هتل 4 ستاره تویین تاورز بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 4 ستاره تویین تاورز بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید