هتل 4 ستاره گرند بلا در پاتایا

به گزارش تور روسیه ارزان، هتل گرند بلا (Grand Bella Hotel)، یکی از برترین هتل‌های 4 ستاره در شهر ساحلی پاتایا برای اقامت است. این هتل با امکانات و خدمات رفاهی عالی که دارد، یکی از برترین هتل‌های شهر پاتایا است.

هتل 4 ستاره گرند بلا در پاتایا

هتل چهار ستاره گرند بلا پاتایا، فاصله خوبی با بهترین جاذبه‌های شهر پاتایا دارد. این هتل در نزدیکی کافه هارد راک و مرکز خرید بیگ سی پاتایا قرار گرفته است. همچنین ساحل نیز در فاصله 500 متری از گرند بلا قرار دارد.

این هتل 3 ساختمان و 360 اتاق سوپریور، اتاق دلوکس، سوئیت گرند و سوئیت جونیور برای تجربه اقامتی لوکس و آرام در تور پاتایا دارد. تلفن، دمپائی، سیستم تهویه مطبوع، سشوار، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، یخچال و میز کار از امکانات هر یک از اتاق‌های این هتل برای اقامت هستند.

برای گذارندن اوقات فراغت خود می توانید به مرکز تناسب اندام هتل مراجعه کنید و با استفاده از این تجهیزات می‌توانید تمامی فشارها را از خود دور کرده و حس آرامش بدست آوردید. استخر روباز و سونا نیز از دیگر امکانات تفریحی و لوکس هتل گرند بلا پاتایا برای مسافران هستند. استخری نیز برای کودکان در نظر گرفته شده. در هنگام گرسنگی نیز می‌توانید به رستوران هتل برای تجربه طعم انواع غذاهای تایلندی و بین‌المللی مراجعه کنید.

خشکشویی، شاتل فرودگاه با هزینه اضافی، منطقه مخصوص کشیدن سیگار، تهویه مطبوع، پارکینگ، دسترسی به اینترنت وای فای در مکان‌های عمومی، انبار چمدان، امکانات اتاق وی آی پی، اتاق های عاری از سیگار، امکانات برگزاری جلسه و ضیافت، صندوق امانات و روم سرویس از خدمات رفاهی این هتل در پاتایا هستند.

گرند بلا پاتایا برای آسایش مهمانان خود، خدمات لاندری ارائه می‌دهد و پرسنل هتل نیز در میز تور در زمینه انتخاب تور و تهیه بلیط مکان های تفریحی و دیدنی به گردشگران مشاوره می‌دهند.

انتشار: 14 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 389

به "هتل 4 ستاره گرند بلا در پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 4 ستاره گرند بلا در پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید