هزینه های سفر به چیانگ مای

به گزارش تور روسیه ارزان، چیانگ مای (chiang mai)، از شهرهای تاریخی شمال کشور تایلند می‌باشد. برای این که بدانید هزینه های غذا، اقامت و حمل و نقل در شهر چیانگ مای چگونه است، این مقاله را بخوانید. در این مقاله همچنین نکاتی را برای کاهش هزینه‌های سفر به چیانگ مای گردآوری کرده‌ایم.

هزینه های سفر به چیانگ مای

هزینه‌ غذا در چیانگ مای

چیانگ‌مای همانند دیگر شهرهای تایلند غذاهای خیابانی خوشمزه‌ای دارد. برای خرید غذاهای خیابانی باید بین 25 تا 50 بات هزینه نمایید. بیشتر رستوران‌های این شهر برای یک وعده کامل به همراه نوشیدنی، 170 بات پول دریافت می کنند. غذاهای غربی نیز از این قیمت آغاز شده و بیشتر می‌شود. کافه‌ی دادا، دش، بازار گیت چیانگ‌مای و یک‌شنبه بازار، مکان‎‌هایی هستند که برای غذا خوردن نباید فراموش نمایید.

قیمت هاستل ها در چیانگ مای

هزینه‌ی خوابگاه‌ها تنها 125 بات می‌باشد و هزینه مهمان‌خانه‌ها در چیانگ‌مای از شبی 200 بات شروع می‌گردد. برای اتاقی بهتر و مجهز به تهویه، باید از شبی 300 بات به بالا بپردازید. اکثر هتل‌ها و مهمان‌خانه‌ها در این شهر قرار گرفته‌اند. مجموعه هتل‌های سوهاسل کمی گران، شیک و اروپایی می‌بانشد و دارای آشپزخانه‌های بزرگ‌، سرویس لباسشویی و تخت‌های راحت‌تر می‌باشد. 

اقامت در هتل های ارزان چیانگ مای

هزینه‌ هتل در چیانگ مای به طور میانگین از شبی 400 بات آغاز می‌شود. با درخواست خدماتی همچون آب‌گرم، تهویه هوا و تخت‌های راحت‌، هزینه اقامت شما بالا خواهد رفت. همچنین می‌توانید خانه‌های مختلفی را برای اجاره پیدا کنید که قیمتی برابر با قیمت هتل دارند. این کار را زمانی به شما توصیه می‌کنیم که به صورت گروهی با تور چیانگ مای همراه شده‌اید و یا به دنبال جایی غیر از هتل برای اقامت هستید. 

هزینه‌های حمل و نقل در چیانگ مای

حمل و نقل در شهر چیانگ‌مای کشور تایلند عموما به وسیله‌ی سانگ‌تو یا اتوبوس دوطبقه صورت می‌گیرد. کرایه‌ این وسیله نقلیه بین 25 تا 30 بات است. 

نکاتی برای صرفه جویی از هزینه‌ها در چیانگ مای

از بازار محلی خرید نمایید، از رستوران‌های گران و لوکس برای کاهش هزینه‌ها دوری کنید. چیانگ‌مای بسته به نوع سفری که در نظر دارید می‌تواند گران و یا ارزان باشد. تقریبا در تمامی مغازه‌های چیانگ مای می‌توانید باید تخفیف بگیرید. از آن‌جایی که چیانگ‌مای مقصد خرید بسیاری از توریست‌ها است، قیمت‌ها در این‌جا بالا است. پس از تخفیف گرفتن اجتناب نکنید. 

استفاده از سانگ تو در چیانگ مای

این وسیله نقلیه به‌طور شبانه‌روزی کار کرده و تنها 20 بات برای آن باید هزینه نمایید، پس از پیاده‌روی، ارزان‌ترین راه برای رفت‌و‌آمد می‌باشد. از آن‌جایی که این وسایل در تمام سطح شهر در حال حرکت هستند، دیگر دلیلی برای استفاده از تاکسی‌های معمولی ندارید. 

انتشار: 14 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 390

به "هزینه های سفر به چیانگ مای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه های سفر به چیانگ مای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید