شهر بازی دریم ورلد بانکوک

به گزارش تور روسیه ارزان، شهر بازی دریم ورلد (Dream world) بانکوک در تایلند قرار گرفته است. این شهربازی در سال 1993 آغاز به کار کرده است. ترن هوایی، پیست اتومبیل‌رانی، تونل وحشت، سرزمین یخی، تله کابیل و انواع قطار از تفریحات این پارک برای بازدید است.

شهر بازی دریم ورلد بانکوک

در پارک دریم ورلد بانکوک انواع بازی و وسایل تفریحی، بازی های هیجانی، آبی و یا حتی فکری را در اختیار شما قرار می‌دهند. در این پارک همچنین نمایش‌های موزیکال و سرگرم کننده همه جا جمع شده است. سر زدن به همه وسایل، کار دشواری می‌باشد که به همین دلیل ابتدا به پر هیجان‌ترین قسمت‌های شهربازی می‌رویم و پس از آن به قسمت‌های دیگر سرزمین آرزوها می‌روید. برای شرکت در تفریحات این پارک با تور تایلند همراه شوید. در این مقاله شما را با بهترین و مهیج‌ترین بخش‌های این شهربازی آشنا خواهیم کرد.

بخش تورنادو شهر بازی دریم ورلد بانکوک

مهیج‌ترین بخش شهربازی دریم ورلد تورنادو است. این وسیله  در اولین نگاه ترسناک نیست، اما وقتی سوار آن بشوید، این حس را تجربه خواهید کرد. تورنادو شبیه به یک آونگ بوده و بر روی آن صندلی‌هایی برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است. در این بازی ترس و دلهره از جایی آغاز می‌شود که بدانید این وسیله بارها و بارها در زوایای مختلف به دور خود چرخش دارد. تورنادو با سرعت 75 کیلومتر در ساعت، بازدیدکنندگان را در زوایای متفاوت و معلق در هوا می‌چرخاند.

بخش هریکین شهر بازی دریم ورلد بانکوک

هریکین (Hurricane) طوفان، وسیله‌ای مناسب برای افرادی می‌باشد که خیلی از بازی‌های هیجانی را برای تجربه دارد. در این بازی دو ردیف طولانی صندلی پشت هم قرار گرفته که بازدیدکنندگان خود را محکم به صندلی‌ها بسته‌اند، آن‌ها درواقع روی تابی غول پیکر نشسته‌اند. هریکین بدون شتاب زیاد شروع به حرکت کرده و مسافران خود را تاب می‌دهد.

بخش سرزمین برفی شهر بازی دریم ورلد بانکوک

سرزمین برف بخش محبوب و مناسب برای هر سنی می‌باشد. در این منطقه گرم و سوزان همه لباس‌هایی خنک به تن دارند که با رفتن به سرزمینی که پر از برف و یخ باشد حس جالبی دارد، درجه حرارت در این قسمت به 8- درجه ی سانتیگراد می‌رسد.

انتشار: 14 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 395

به "شهر بازی دریم ورلد بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر بازی دریم ورلد بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید