از شر IGTV راحت می شویم! به زودی می توانیم راحت و سرراست ویدئوهای طولانی در اینستاگرام آپلود کنیم

به گزارش تور روسیه ارزان، پس از جار و جنجال قطعی فیس بوک و اینستاگرام، امروز اینستاگرام انتها اعتراف نموده که IGTV پیروز نبوده و در حال تغییر نام IGTV به Instagram TV است و ما هم از شر آن راحت خواهیم شد!

از شر IGTV راحت می شویم! به زودی می توانیم راحت و سرراست ویدئوهای طولانی در اینستاگرام آپلود کنیم

ویدئو های ارسال شده در فید اصلی اینستاگرام به زودی می توانند تا 60 دقیقه هم باشند و دنبال نماینده های شما هنگام تماشا ویدئوهای طولانی دیگر از اینستاگرام خارج نخواهند شد.

تا حالا 2 راه برای ارسال ویدئوهای طولانی وجود داشت:

1- ویدئو را در IGTV آپلود کنید. در این صورت دنبال نماینده های شما کمی از ویدئو را به صورت روتین در اینستاگرام می تماشاد و برای تماشای ادامه ویدئو باید یک تپ می کردند و ویدئو را از IGTV می تماشاد.

ظاهرا این کار نمی بایست برای کاربران زحمتی می داشت، اما در عمل خیلی وقت ها دنبال نماینده ها این کار را نمی کردند.

پس خیلی ها سراغ راه حال دوم می رفتند:

2- ویدئو را به قطعات یک دقیقه ای تقسیم می کردند. این طوری می توانستند تا 10 دقیقه ویدئو را آپلود نمایند.

پیداست که قطعه قطعه کردن ویدئو برای ارسال نماینده اندکی زحمت داشت و به علاوه دنبال نماینده باید حواسشان می بود و بعد اتمام هر یک دقیقه از ویدئو، اسکرول عرضی می کردند تا می توانستند یک دقیقه بعدی را ببینند.

IGTV در ژوئن 2018 معرفی گردید و اساساً قرار بود یک نوع یوتیوب گردد و فضایی برای کشف و تماشای فیلم های طولانی تر ایجاد کند. اما قالب طولانی تر هرگز مورد توجه کاربران قرار نگرفت.

تازه دو ماه بعد، اپلیکیشن نام تیک تاک رونمایی شد و کل معادلات را به هم ریخت و تازه مسئولان اینستاگرام متوجه شدند که مردم این روزها از بس شتاب زده هستند، ویدئوهای خیلی کوتاه بامزه را ترجیح می دهند. پس به این فکر افتادند که برای مقابله، فرمت ویدئویی کوتاه Reels را بسازند که در در آگوست 2020 راه اندازی شد.

خلاصه کنم مدت زیادی است که غول های فناوری با دقت رفتار هم را زیر نظر دارند و خیلی سریع هم از روی دست هم کپی می کننند. بعضی اوقات این کپی ها پیروز هستند و بعضی اوقات هم کاملا ناپیروز هستند و بعد مدتی از تصمیم خود عقب نشینی می نمایند.

باید منظر بنشینیم و ببینیم که عملا چه محتواهای طولانی پس از تغییر نو در اینستاگرام به وسیله کاربران آپلود خواهد شد و راحت تر کردن آپلود ویدئوهای طولانی تغییری در رویکرد و شیوه کاربری خواهد داد یا خیر.

منبع: یک پزشک
انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2140

به "از شر IGTV راحت می شویم! به زودی می توانیم راحت و سرراست ویدئوهای طولانی در اینستاگرام آپلود کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از شر IGTV راحت می شویم! به زودی می توانیم راحت و سرراست ویدئوهای طولانی در اینستاگرام آپلود کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید