اقامتگاه رویایی ویندهام بالی در اندونزی افتتاح شد

به گزارش تور روسیه ارزان، دومین پرچم مجموعه هتل ویندهام، این بار در بالی با افتتاحیه ای باشکوه برای این اقامتگاه رویایی، بالا خواهد رفت.

اقامتگاه رویایی ویندهام بالی در اندونزی افتتاح شد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

اقامتگاه وینهام با دارا بودن 177 اتاق در نزدیکی ساحل رویایی، یکی از ایده آل ترین پناهگاه های ساحلی دامنه کوه بالی در کشور فوق العاده اندونزی واقع شده است.

ساحل رویایی، همان طور که از نامش برمی آید، با صخره های مرجانی فوق العاده زیبایی که ساحل سنگی مجموعه جزایر بوکت (Bukit Peninsula) را در آغوش گرفته اند، آراسته شده است.

با مشخصه های منحصربه فردی چون گستره ای از شن های سفید باشکوه، غروب های نفس گیر و بعضی از بهترین نقاط موج سواری در بالی، جای تعجبی نیست که چرا مجموعه هتل ویندهام، این بهشت رویایی را برای ساخت جدیدترین اقامتگاه خود، انتخاب نموده است.

اقامتگاه رویایی 177 اتاقه ویندهام، متعلق به PT، است. اقامتگاه آکولایدس لاکشمی (Accolades Lakshmi)، ششمین محل گروه هتل ویندهام در این جزیره را نشان می دهد.

بری رابینسون، رییس و مدیرعامل گروه هتلداری ویندهام در جنوب غربی قاره آسیا و حاشیه اقیانوس آرام، می گوید:

افتتاح ششمین هتل ما در بالی، نشان از تاکید و تعهد تیم ویندهام برای رشد گروه ما در این مناطق و موقعیت های فوق العاده است.

ما مطمئن هستیم که موقعیت استراتژیک اقامتگاه رویایی ویندهام بالی در این ساحل فیروزه ای خارق العاده، تبدیل به نقطه ای موردعلاقه برای مهمانان ما خواهد شد.

اقامتگاه رویایی ویندهام بالی، واقع شده در طبیعتی جذاب همراه با مجموعه اختصاصی کلوب های ساحلی، زمین مسابقات گلف و ساحل مشهور رویایی، درست همان جایی است که برای تجربه شگفتی های جزیره خدایان، به آن نیاز دارید.

اقامتگاه، تنها یک دقیقه پیاده تا ساحل رویایی آرامش بخش بالی، خط ساحلی همراه با شن های سفید دست نخورده و خانه کلوب های ساحلی پر رونق و کافه های محلی، فاصله دارد.

درست رویه روی اقامتگاه، زمین جدید مسابقات گلف به نام کوتا، با منظره ای پانارومایی از اقیانوس هند و راستا بازی گلف با 18 سوراخ، به علاقه مندان گلف، تجربه ای منحصربه فرد را پیشنهاد می نماید.

این مجتمع ترکیبی چشمگیر از معماری سنتی بالی و مدرن در 177 اتاق شامل هفت گروه اتاق های جادار و بزرگ است.

مهمانان می توانند در سه رستوران (با سرو غذا و نوشیدنی) مختلف اقامتگاه، غذاهای لذیذی را مزه نمایند.

اقامتگاه رویایی ویندهام بالی، دارای دو استخر بیرونی با منظره ای به باغ های زیبای اطراف و یک استخر کم عمق برای بچه ها است.

اقامتگاه ویندهام، همچنین دارای اسپای تیرتا (Tirta)، مجموعه ای با شش اتاق درمانی برای افراد مجرد و زوج ها، و یک سالن یوگا، است. معنای تیرتا در زبان سانسکریت، آب مقدسی است که جوانی و پاکی را به شما هدیه می نماید.

اقامتگاه با دارا بودن 4 سالن مجهز، آماده برگزاری سمینارها، ملاقات ها و رویدادهای اجتماعی نیز است. بزرگ ترین سالن این مجموعه، گنجایش 300 نفر را برای سمینار و یا 250 نفر برای مهمانی و ضیافت را دارا است. 3 سالن کوچک تر گردهمایی، برای جلسات هیئت مدیره و جلسات اضطراری، عالی هستند.

انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 858

به "اقامتگاه رویایی ویندهام بالی در اندونزی افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامتگاه رویایی ویندهام بالی در اندونزی افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید