این خودروی کوپه GTS آلفا رومئو می تواند یک انقلاب و تحول طراحی خودرو در سال 2021 باشد

به گزارش تور روسیه ارزان، با توجه به نامشخص بودن آینده برند تجاری آلفا رومئو (Alfa Romeo)، خودروی کوپه GTS می تواند یک گزینه واکنش سریع برای به راه انداختن دوباره زنجیره ای از موفقیت های این خودروسازی باشد.

این خودروی کوپه GTS آلفا رومئو می تواند یک انقلاب و تحول طراحی خودرو در سال 2021 باشد

خودروی کوپه Alfa Romeo GTS ترکیب متعادلی از سبک، زیبایی و هر آن چیزی است که علاقه مندان خودرو در یک چهار چرخ جمع و جور مدرن دوست دارند.

آلفا رومئو یکی از برندهای خودروسازی ایتالیایی است که با عشق و احساسات مدیریت می شود. پیش تر، عاشقان خودرو، مالکیت این برند ایتالیایی را در دست داشتند و چون عاشق بودند؛ در پی ساخت خودروهای عجیب و غریب می رفتند و چندان در قید بازار و سود و تجارت نبودند.

برخی از این خودروها در دنیا معروف هستند و می توان به Giulia Quadrifoglio gta یا Montreal و Disco Volante Spider اشاره کرد. Tipo 33 Stradale خودروی معروف دیگر از این برند طی سالیان گذشته بوده است.

سری GT از دهه 60 و 70 به بعد اصلا مورد توجه قرار نگرفت ولی کوپه های این برند خودروسازی همیشه مورد استقبال قرار گرفتند و بهترین خودروهای آلفا رومئو هم در این سبک هستند.

در حالی که این برند دارد برای بقا در بازار تلاش می کند؛ یک طراحی تازه می تواند نفس تازه ای به آن ها برای احیای برنامه های آینده بدمد و بتوانند دوباره شکوه از دست رفته را بازگردانند.

طراح خودروی Alfa Romeo GTS شخصی به نام گیلهرم نواس آروجو (Guilherme Neves Araujo) است. او برای موفقیت در طراحی خود سراغ یک خودروی الکتریکی رفته است و یادآور جذابیت 2000 GTA البته با عناصر و المان های تازه و مدرن تری است.

در جلو، کاملا شبیه بال های نشان آلفا رومئو است و شما را به یاد خودروی پولستر 1 می اندازد؛ نشان دیگری از اینکه یک خودروی GTS الکتریکی در حال ساخت است.

قوس های پهن چرخ ها شما را سریعا به یاد خودروهای دوج چلنجر و موستانگ می اندازد. مهم نیست از کدام زاویه به این خودرو نگاه می کنید؛ چون تا حد بسیار بالایی دارای توازن در طراحی و تعادل بدنه است. قسمت عقبی خودرو کمی آرام تر و راحت تر طراحی شده است ولی باز به زیبایی خودرو می افزاید.

برند آلفا رومئو هنوز روی خودروهای شاسی بلند تمرکز نکرده است که اگر این طور بود؛ قطعا وضع و حال این برند بهتر از اکنون می شد. این خودروساز باید بتوانند با طرح های جسورانه ای مانند همین Alfa Romeo GTS تمام تلاش خود را بکند تا رقبا شگفت زده شوند.

متاسفانه، فعلا خودروی Alfa Romeo GTS فقط در حد یک ایده پیاده سازی شده روی کاغذ است ولی امیدواریم که این برند خودروساز ایتالیایی بتواند آن را زنده کند. بسیاری از علاقه مندان دنیای خودروها دوست دارند Alfa Romeo GTS را در دنیای واقعی ببینند و حتی سوار بشوند و حتما برایش پول می دهند:

منبع: یک پزشک
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2113

به "این خودروی کوپه GTS آلفا رومئو می تواند یک انقلاب و تحول طراحی خودرو در سال 2021 باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این خودروی کوپه GTS آلفا رومئو می تواند یک انقلاب و تحول طراحی خودرو در سال 2021 باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید