تجربه اعتماد به مربیان ایرانی پیروز بود، سال آینده لژیونر می شوم

به گزارش تور روسیه ارزان، علی اصغر مجرد در مصاحبه با خبرنگار مهر با اشاره به پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران در سه رویداد بین المللی گفت: از ابتدای سال جاری اردوهای آماده سازی را با هدف حضور در مسابقات لیگ ملت های جهان، المپیک و قهرمانی آسیا پشت سر گذاشتیم.

تجربه اعتماد به مربیان ایرانی پیروز بود، سال آینده لژیونر می شوم

بازیکن اهل خراسان شمالی تیم ملی والیبال در ادامه شرح داد: لیگ ملت های جهان نخستین تجربه حضور در مسابقات با هدایت ولادیمیر آلکنو به نام سرمربی بود که علی رغم شروع خوب این فرایند ادامه پیدا نکرد.

بهترین مدافع روی تور آسیا خاطر نشان کرد: در بازی های المپیک هم به مانند مسابقات قبلی علی رغم شروع خوب، در ادامه نتایج خوبی را کسب نکردیم.

وی در ادامه با اشاره به کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی والیبال آسیا، افزود: به دلیل عدم بهره گیری از بازیکنان بزرگی همچون سعید معرف، محمد موسوی و… این فرصت در اختیار بازیکنان جوان تر قرار گرفت و با زحمت کادر ایرانی در این مسابقات با ارائه بازی های تماشایی نمایش خوبی ارائه کردیم.

مجرد در ادامه گفت: در صورت اعتماد به مربیان با دانش ایرانی والیبال نتایج بهتری را کسب خواهد کرد و پرچم ایران در بالاترین سطح به اهتزاز در خواهد آمد.

ملی پوش تیم ملی والیبال با اشاره به میانگین سنی 24 سال تیم ملی بیان کرد: حضور بازیکنانی با این میانگین سنی نوید روزهای خوبی برای والیبال ایران را خواهد داد.

وی در انتها گفت: علی رغم دریافت پیشنهاد از کشورهای لهستان و ایتالیا امسال در لیگ داخلی حاضر خواهم شد و ان شاءالله در سال آینده صد در صد به نام لژیونر در پی چالش جدیدی خواهم بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مهر 1400 بروزرسانی: 15 مهر 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2126

به "تجربه اعتماد به مربیان ایرانی پیروز بود، سال آینده لژیونر می شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه اعتماد به مربیان ایرانی پیروز بود، سال آینده لژیونر می شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید