تست ضریب هوشی: فقط یک نابغه می تواند پروانه پنهان در باغ را در 5 ثانیه پیدا کند! (ساخت ویلای مدرن)

به گزارش تور روسیه ارزان، تست ضریب هوشی: فقط 5 ثانیه فرصت دارید پروانه پنهان شده را پیدا کنید.

تست ضریب هوشی: فقط یک نابغه می تواند پروانه پنهان در باغ را در 5 ثانیه پیدا کند! (ساخت ویلای مدرن)

جهت دریافت خدمات ساخت ویلای مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

خبرنگاران |مأموریت امروز شما در این معمای توهم نوری این است که سعی کنید پروانه پنهان شده را در داخل باغ را پیدا کنید. فقط یک نابغه می تواند پروانه را درعرض 5 ثانیه تشخیص دهد!

به گزارش خبرنگاران ؛ توهمات نوری فکر شما را فریب می دهند. برای به چالش کشیدن قدرت بینایی و مهارت تمرکز کردن طراحی شده اند. با تمرین منظم، می توانید به سرعت توانایی های لازم برای حل توهمات نوری را کسب کنید و به آن ها مسلط شوید.

چقدر به قدرت بینایی خود اطمینان دارید؟ این چالش را انجام دهید تا پاسخ خود را بیاید. تصویر بار دیگر با توجه بیشتری مرور کنید:

تصویر بالا یک پازل پیچیده است که به عنوان یک بازی فکری برای آزمایش مغز بچه ها و بزرگسالان طراحی شده است. توهمات نوری بخشی از حوزه روانکاوی هستند، زیرا تا حدودی نحوه درک شما از اطراف را نشان می دهند.

.

.

.

پروانه را پیداکردید؟

فقط 5 ثانیه فرصت دارید.

.

.

.

زمان رو به اتمام است.

.

.

.

شاید پیدا کردن پروانه خیلی مشکل به نظر برسد، اما اگر به درختان سمت راست داخل تصویر نگاه کنید، می توانید پروانه پنهان را پیدا کنید. این هم یک هدایت کوچک! تشخیص پروانه بسیار سخت است، زیرا با رنگ های پس زمینه حوض ترکیب شده است.

هنوز دنبال پروانه می گشت؟

نگران نباشید ما پاسخ را به شما خواهیم گفت.

دیگر زمانی باقی نمانده است.

.

.

.

زمان تمام شد.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش

منبع: فرادید
انتشار: 1 دی 1401 بروزرسانی: 1 دی 1401 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2493

به "تست ضریب هوشی: فقط یک نابغه می تواند پروانه پنهان در باغ را در 5 ثانیه پیدا کند! (ساخت ویلای مدرن)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست ضریب هوشی: فقط یک نابغه می تواند پروانه پنهان در باغ را در 5 ثانیه پیدا کند! (ساخت ویلای مدرن)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید