تعرفه ارائه خدمات تلفن ثابت در دفاتر پیشخوان تصویب شد

به گزارش تور روسیه ارزان، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعرفه ارائه خدمات تلفن ثابت در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی و هم دفاتر فروش حضوری اپراتورهای تلفن ثابت را به روزسانی و تصویب کرد.

تعرفه ارائه خدمات تلفن ثابت در دفاتر پیشخوان تصویب شد

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره 324 تعرفه ارائه خدمات تلفن ثابت در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی و دفاتر فروش و خدمات حضوری دارندگان پروانه ارائه خدمات تلفن ثابت را تصویب کرد.

طبق این مصوبه، سقف تعرفه خدمات تلفن ثابت قابل ارائه در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی و دفاتر فروش و خدمات حضوری دارندگان پروانه ارائه خدمات تلفن ثابت که در این مصوبه به اختصار دفاتر نامیده می شوند، به توضیح زیر معین شده است.

بر این اساس اگر شخص حقیقی یا حقوقی درخواست ثبت نام گروهی (ثبت نام بیش از یک خط برای یک نشانی واحد) داشته باشد، حسب مورد یکی از تعرفه های ثبت نام مندرج در ردیف های 3 یا 4 جدول فوق برای ثبت نام خط اول و هزینه یک برگ چاپ فرم (در چارچوب بخش اول ردیف 5 جدول ذیل ماده 1 مصوبه شماره 2 جلسه 312 مورخ 21، 10، 1399‬ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و اصلاحیه های بعدی آن) به ازای هر خط مازاد بر خط اول، به اسم سهم دفتر از متقاضی اخذ می گردد.

بعلاوه اگر یک مشترک درخواست تغییر مکان گروهی (به ازای چند خط از یک مبدأ واحد به یک مقصد واحد) داشته باشد، سهم دفتر بابت خط اول برابر با مبلغ معین شده در ردیف های 7 و 8 جدول فوق بوده و به ازای هر خط مازاد، فقط هزینه یک برگ چاپ در چارچوب ردیف 5 جدول ذیل ماده 1 مصوبه شماره 2 جلسه 312 مورخ 21، 10، 1399‬ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از متقاضی اخذ می گردد.

دارندگان پروانه ارائه خدمات تلفن ثابت موظفند خدمات این جدول (به غیر از خدمات مکاتبات قضائی و تقسیط بدهی) را روی کلیه سامانه های فروش خود از جمله بسترهای کد خدمات دستوری، پیامک، اپلیکیشن و پورتال به صورت برخط و الکترونیکی و بدون دریافت هرگونه وجه اعم از سهم دفاتر و دارنده پروانه از تعرفه های جدول فوق ارائه نمایند.

در صورتی که ارائه خدمات مستلزم هزینه های قانونی دیگری باشد، با تأیید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از مشترک دریافت می گردد.

مطابق با ماده 3 این مصوبه، دفاتر نباید هیچگونه تبعیضی در ارائه خدمات مربوط به دارندگان پروانه طرف قرارداد خود قائل شوند.

هیچیک از دارندگان پروانه ارائه خدمات تلفن ثابت نباید دفاتر را مجبور به خدمت ندادن به سایر دارندگان پروانه نمایند.

در همین حال طبق ماده 5 این مصوبه، دارندگان پروانه ارائه خدمات تلفن ثابت موظف هستند تعرفه های موضوع این مصوبه را در پورتال، دفاتر فروش و خدمات حضوری خود اطلاع رسانی نمایند.

دفاتر هم موظف هستند تعرفه های موضوع این مصوبه را در محل دفتر و در معرض دید مشترکین نصب نمایند.

دفاتر برای ارائه خدمات موضوع این مصوبه باید الزامات مصوبه شماره 2 جلسه شماره 312 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مورخ 21،10، 1399 و اصلاحات بعدی آن را رعایت نمایند.

از این رو از تاریخ ابلاغ این مصوبه، مفاد بند 2 مصوبه شماره 1 جلسه شماره 205 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مربوط به 07، 10، 1393 از درجه اعتبار ساقط است.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2093

به "تعرفه ارائه خدمات تلفن ثابت در دفاتر پیشخوان تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعرفه ارائه خدمات تلفن ثابت در دفاتر پیشخوان تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید