جشنواره برلین ، بازاز فیلم اروپا میزبان نمایش چند فیلم ایرانی

به گزارش تور روسیه ارزان، بازاز فیلم اروپا که همزان با جشنواره فیلم برین برگزار می گردد سال جاری میزبان نمایش چند فیلم ایرانی خواهد بود.

جشنواره برلین ، بازاز فیلم اروپا میزبان نمایش چند فیلم ایرانی

با قیمت تور آلمان تابستان 99 از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، بازار فیلم اروپا (EFM) که یکی از بزرگترین و مهم ترین بازارهای سینمایی در دنیا است سال جاری فیلم نامو (بیگانه) نخستین تجربه کارگردانی نادر ساعی ور، فیلم بلند یلدا ساخته مسعود بخشی، سلفی با دموکراسی ساخت علی عطشانی، پسر-مادر از مهناز محمدی، اسپاکو به کارگردانی شاهرخ پناهی و شیطان وجود ندارد ساخته محمد رسول اُف را در برنامه نمایش خود قرار داده است.

همچنین طبق اعلام عوامل فیلم کیارستمی و عصای گمشده به کارگردانی محمود رضا ثانی، این فیلم نیز یکی از آثار ایرانی حاضر در بازار فیلم جشنواره برلین است.

فیلم شیطان وجود ندارد در بخش رقابتی اصلی، نامو در بخش فُروم و یلدا در بخش نسل (Generation Kplus) هفتادمین جشنواه برلین نیز حضور دارند.

هفتادمین جشنواره فیلم برلین از تاریخ 20 فوریه تا اول مارس (1 تا 11 اسفند) برگزار می گردد و سال جاری جرمی آیرونز بازیگر تحسین شده سینما و تئاتر انگلیس به عنوان رئیس هیات داوران بخش رقابتی اصلی انتخاب شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1144

به "جشنواره برلین ، بازاز فیلم اروپا میزبان نمایش چند فیلم ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره برلین ، بازاز فیلم اروپا میزبان نمایش چند فیلم ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید