حریف ایران به مصاف یونان و آمریکا می رود

به گزارش تور روسیه ارزان، خبرنگاران: نیجریه در دیدارهایی محبت آمیز با یونان و آمریکا روبه رو خواهد شد.

حریف ایران به مصاف یونان و آمریکا می رود

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال نیجریه برای حضوری قدرتمندتر در رقابت های جام جهانی 2014 برزیل 2 دیدار محبت آمیز دیگر برگزار خواهد نمود. قهرمان آفریقا پیش از شروع بازی های جام جهانی در تاریخ 3 ژوئن 2014 (13 خرداد 1393) ابتدا در فیلادلفیا به مصاف یونان می رود و 4 روز پس از این دیدار در فلوریدا با آمریکا بازی خواهد نمود. این 2 بازی جزو آخرین برنامه آماده سازی عقاب ها پیش از ترک کمپ آمریکا به مقصد برزیل خواهد بود.

پیش از اینکه شاگردان استفان کِشی نیجریه را به مقصد آتلانتای آمریکا ترک نمایند در تاریخ 5 مارس 2014 (14 اسفند 1392) در دیداری محبت آمیز به مصاف گرجستان خواهند رفت. همچنین فدراسیون فوتبال نیجریه (NFF) به دنبال قطعی کردن یک بازی تدارکاتی دیگر برای قهرمان 3 دوره آفریقا در خاک این کشور پیش از سفر به آمریکا است.

نیجریه که پنجمین حضورش در رقابت های جام جهانی را تجربه خواهد نمود در گروه F جام جهانی با تیم های ایران، آرژانتین و بوسنی و هرزگوین هم گروه است.

بهترین نتیجه ای که پیش از این عقاب ها در رقابت های جام جهانی داشته اند به دوره های 1994 آمریکا و 1998 فرانسه برمی شود که به مرحله یک هشتم نهایی رسیدند.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 633

به "حریف ایران به مصاف یونان و آمریکا می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریف ایران به مصاف یونان و آمریکا می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید