دیدار مشاور کنفدراسیون فوتبال آسیا و نماینده وزارت ورزش عمان با تاج

به گزارش تور روسیه ارزان، مشاور کنفدراسیون فوتبال آسیا و نماینده وزارت ورزش عمان با رئیس فدراسیون فوتبال دیدار کرد.

دیدار مشاور کنفدراسیون فوتبال آسیا و نماینده وزارت ورزش عمان با تاج

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فهد بن عبدالله رئیسی، امروز با حضور در دفتر ریاست فدراسیون فوتبال، با مهدی تاج دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که محمود شیعی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هم در آن حضور داشت، رئیسی عنوان نمود: مردم عمان خاطرات خوبی از همراهی با فوتبال ایران دارند و مایلیم این ارتباطات در آینده تقویت گردد.

وی اضافه کرد: خوشحالم از فدراسیون فوتبال ایران به عنوان یکی از فدراسیون های قدرتمند در قاره آسیا که 5 تیمش در جام جهانی حضور یافته است بازدید می کنم. امیدوارم بتوانیم در آینده از تجارب ایران در زمینه های مختلف فنی بهره بیشتری ببریم.

رئیس فدراسیون فوتبال هم ضمن خیرمقدم به رئیسی گفت: عمان کشور دوست و برادر ماست.در سال های اخیر تعداد زیادی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای برگزاری مسابقات خود به مسقط سفر نموده اند که این نشان دهنده رابطه نزدیک میان دو کشور است.

وی اضافه کرد: بسیار خرسندیم با استفاده از ظرفیت های مشترک، همکاری های دو کشور را در زمینه فوتبال گسترش بدهیم. ارزیابی من از همکاری با فدراسیون فوتبال عمان بسیار مثبت است و امیدوارم در سایه این تعامل، همکاری های آینده گسترش یابد.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 860

به "دیدار مشاور کنفدراسیون فوتبال آسیا و نماینده وزارت ورزش عمان با تاج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار مشاور کنفدراسیون فوتبال آسیا و نماینده وزارت ورزش عمان با تاج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید