راهنمای خرید برترین پرینتر رنگی خانگی؛ ارزان و پرکاربرد

به گزارش تور روسیه ارزان، بسیاری از کاربران در منازل خود از پرینتر استفاده می نمایند. در این راهنمای خرید به معرفی 10 پرینتر از برترین پرینترهای رنگی خانگی پرداختیم که نیازهای مختلف شما را در این زمینه بر طرف می نمایند. با این مقاله از خبرنگاران همراه باشید.

راهنمای خرید برترین پرینتر رنگی خانگی؛ ارزان و پرکاربرد

برترین پرینتر رنگی خانگی: پرینتر چندکاره جوهرافشان کانن مدل PIXMA G3410

پرینتر اول از لیست برترین پرینترهای رنگی خانگی، دستگاه چندکاره جوهرافشان کانن مدل PIXMA G3410 است. این محصول ایده آل مجهز به مخزن جوهر شده و این موضوع به کاهش هزینه ها می انجامد. این پرینتر ارزان کانن می تواند عکس ها و اسناد را با وضوح 1200 × 4800 dpi و با رنگ های زنده و مجذوب کننده چاپ کند. یکی دیگر از ویژگی های مهم این دستگاه، قابلیت چاپ بدون حاشیه است. برای کار با این دستگاه می توانید از انواع کاغذ با سایزهای A4، A5، B5 و سایزهای دیگر بهره ببرید. PIXMA G3410، دارای اتصال بی سیم است و به این ترتیب بدون هیچ نوع اتصال کابل و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اسناد و تصاویر مورد نظر خود را چاپ کنید. به طور کلی این دستگاه، قیمت مناسب و ارزان ای نسبت به امکانات خود دارد.

پرینتر چند کاره جوهر افشان اپسون مدل EcoTank L3250

برند اپسون یکی از معروف ترین برندها در زمینه فراوری پرینتر و دستگاه چاپ است. یکی از محصولات این دستگاه که به لیست برترین پرینتر های رنگی خانگی نیز راه یافته، پرینتر چند کاره جوهر افشان اپسون مدل EcoTank L3250 است. این دستگاه سه کاره علاوه بر پرینت، قابلیت چاپ و اسکن نیز دارد. دستگاه مذکور می تواند 15 برگه را به صورت رنگی در 1 دقیقه پرینت کند. این سرعت در حین پرینت سیاه و سفید به 33 برگه در دقیقه می رسد. شاید کیفیت چاپ رنگی L3250 برای کارهای حرفه ای خیلی زیاد نباشد اما کاملا مناسب برای مصارف خانگی است. از جمله سایر امکانات این دستگاه می توان به رزولوشن کپی 600 × 600 dpi و پشتیبانی از وای فای و USB اشاره نمود.

پرینتر جوهر افشان اپسون مدل EcoTank L3260

یکی دیگر از برترین پرینترهای رنگی خانگی پرینتر جوهر افشان اپسون مدل EcoTank L3260، از برند اپسون است. مدل EcoTank L3260 در واقع مدل پیشرفته تر L3250 محسوب می گردد که همه ویژگی های این دستگاه را با اندکی تفاوت دارد. وجود LCD رنگی و کلیدهای کنترل تنظیمات روی این دستگاه باعث شده تا بتوانید عملنمودهای مختلف دستگاه را به راحتی کنترل کنید. سرعت چاپ این دستگاه در حین چاپ رنگی به 28 برگه در دقیقه و برای چاپ سیاه و سفید 11 برگه در دقیقه است. این دستگاه علاوه بر قابلیت پرینت، به عنوان اسکنر و دستگاه کپی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان دستگاهی سه کاره شناخته می گردد.

پرینتر چند کاره کانن مدل PIXMA G3420

پرینتر کانن مدل PIXMA G3420 باقابلیت چاپ رنگی یکی از برترین محصولات برای مصارف خانگی است. این پرینتر کوچک با ابعاد مناسب خود می تواند دستیار مناسبی برای شما در خانه باشد. دستگاه مذکور به رزولوشن چاپ 1200 × 4800 dpi مجهز شده و تصاویر رنگی و حتی سیاه و سفید را باکیفیت بسیار خوبی در اختیار افراد قرار می دهد. این دستگاه نیز به قابلیت چاپ بدون حاشیه مجهز شده تا به این ترتیب تصاویر بدون حاشیه سفید پرینت گردد. اتصالات این دستگاه به وسیله وای فای و USB 2.0 صورت می گیرد و به این ترتیب نگرانی بابت اتصال نخواهید داشت. شما می توانید این دستگاه پیشرفته و با کیفیت را از لینک زیر بخرید.

پرینتر چندکاره جوهرافشان با قابلیت چاپ عکس کانن مدل PIXMA MG2540s

پرینترهای جوهر افشان بخش بزرگی از دسته بندی برترین پرینتر های رنگی خانگی را به خود اختصاص داده اند. پرینتر PIXMA MG2540 ساخت شرکت کانن نیز یکی از همین دستگاه ها است. این پرینتر در عمل شباهت زیادی به مدل قبلی خود یعنی دستگاه پرفروش PIXMA MG2440 دارد. این دستگاه ارزان علاوه بر پرینت، قابلیت اسکن و کپی هم دارد و به این ترتیب می تواند احتیاج شما به همه این دستگاه ها را رفع کند.

بعلاوه دستگاه مذکور توانایی چاپ روی کاغذ A4 دارد. با هر بار شارژ کارتریج این دستگاه می توانید تقریبا 180 برگه کاغذ چاپ کنید. PIXMA MG2540 توانایی چاپ 4 صفحه در هر دقیقه به صورت رنگی و هر دقیقه 8 صفحه به صورت سیاه و سفید را دارد. به طور کلی اگر در پی استفاده از یک دستگاه چندکاره با تاکید بر چاپ عکس هستید. این پرینتر می تواند انتظارات شما را براورده کند.

برترین پرینتر رنگی خانگی: پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل Color Laser 150nw

اگر در پی انتخاب یکی از برترین پرینترهای لیزری رنگی خانگی هستید، پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل Color Laser 150nw با قیمت مناسب خود می تواند در لیست خرید شما قرار بگیرد. این محصول پرکاربرد و مجذوب کننده برای مصارف خانگی و سبک گزینه مناسبی محسوب می گردد. با هر بار شارژ کارتریج این دستگاه می توانید تا 100 برگ چاپ کنید که برای مصارف خانگی واقعا عدد مناسبی است. علاوه بر مورد ذکر شده، پشتیبانی از سایزهای مختلف کاغذ، سرعت چاپ تقریبا بالا و کیفیت مطلوب نیز بعضی دیگر از ویژگی های این پرینتر محبوب هستند. با استفاده از این پرینتر می توانید در هر دقیقه 4 برگه سیاه و سفید و 8 برگه رنگی چاپ کنید. رزولوشن چاپ این دستگاه برابر با 1200x1200 dpi است و به وسیله Wi-Fi قابل دسترسی است. دقت کنید این پرینتر فقط با ویندوز 7 و بالاتر از آن هماهنگ می گردد.

پرینتر جوهر افشان کانن مدل PIXMA G2415

بیایید به سراغ یکی دیگر از برترین پرینترهای رنگی خانگی برویم. پرینتر جوهر افشان کانن مدل PIXMA G2415 که علاوه بر پرینت، کارهایی مثل اسکن و کپی را نیز انجام می دهد. این دستگاه توانایی پرینت روی کاغذهای با ابعاد مختلف مثل A4 A5 B5 و… را دارد. رزولوشن چاپ آن برابر با 1200 × 4800 dpi است و علاوه بر آن این دستگاه در هر دقیقه توانایی چاپ 5 عکس رنگی و 8 عکس سیاه و سفید را دارد. کانن این دستگاه را به یک صفحه نمایش LCD مجهز نموده تا کاربردهای آن را افزایش دهد. شما می توانید این دستگاه حرفه ای را به وسیله لینک زیر به سبد محصولات خود اضافه کنید.

پرینتر چند کاره جوهر افشان اپسون مدل EcoTank L3250

اگر شما نیز در پی پاسخی برای سوال چه پرینتری برای خانه بخرم؟ هستید، باید به این دستگاه مدرن و باکیفیت از شرکت اپسون بیشتر فکر کنید. پرینتر چند کاره جوهر افشان اپسون مدل EcoTank L3250 را می توان یکی از برترین پرینترهای رنگی خانگی دانست. تمامی محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار هستند. پرینتر سه کاره مذکور، علاوه بر پرینت، توانایی کپی و اسکن اسناد و مدارک را نیز دارد. این دستگاه در حین چاپ سیاه و سفید می تواند 33 برگ در دقیقه پرینت کند. این رقم در حین چاپ رنگی به 15 برگ در دقیقه می رسد. رابط های مختلفی مثل پورت USB اینترنت بی سیم WiFi و WIFI DIRECT در این دستگاه قرار داده شده تا این مجموعه از هر نظر تکمیل و قابل اعتماد باشد.

پرینتر جوهر افشان کانن مدل PIXMA G1420

نوبت به آخرین مورد از لیست برترین پرینترهای خانگی رنگی رسید، پرینتر پرینتر جوهر افشان کانن مدل PIXMA G1420 که با امکانات خود توانسته نظر بسیاری از خریداران را جلب کند. در واقع اگر در پی یک دستگاه خانگی مناسب و ارزان هستید، این دستگاه را نیز باید با دقت مورد آنالیز قرار دهید. چاپ عکس بدون حاشیه، رزولوشن 4800 x 1200 dpi و امکان پرینت با سایزهای مختلف کاغذ بعضی از ویژگی های این دستگاه هستند. سرعت چاپ رنگی در این دستگاه به 5 برگ در دقیقه و 9 برگ در دقیقه برای چاپ سیاه و سفید می رسد. برای خرید این دستگاه از خبرنگاران می هوانید از لینک زیر بهره ببرید.

برترین پرینتر رنگی خانگی سخن پایانی

در این مقاله به آنالیز 10 مورد از برترین پرینترهای رنگی خانگی پرداختیم. شما تا کنون از کدام یک از این پرینترها استفاده نموده اید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را به وسیله کامنت با ما و سایر همراهان خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

منبع: خبرنگاران

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 دی 1402 بروزرسانی: 3 دی 1402 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2617

به "راهنمای خرید برترین پرینتر رنگی خانگی؛ ارزان و پرکاربرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین پرینتر رنگی خانگی؛ ارزان و پرکاربرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید