رونمایی از پوستر نخستین جشنواره عکس کارا خبرنگاران

به گزارش تور روسیه ارزان، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رونمایی پوستر نخستین جشنواره عکس کارا اطلاع داد.

رونمایی از پوستر نخستین جشنواره عکس کارا خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حامد شمس با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت هنرمندان خلاق کشورمان٬ برای طراحی پوستر نخستین دوره جشنواره به تعدادی از هنرمندان جوان سفارش طراحی اولیه پوستر داده شد.

وی اضافه نمود: پس از آنالیز های اجرا شده در شورای سیاستگذاری جشنواره٬ پوستر فعلی با طراحی علی حاجیان از طراحان خلاق و شایسته کشور به عنوان پوستر نهایی انتخاب شد.

شمس با اشاره به این که هدف این وزارتخانه از برگزاری این جشنواره معرفی دقیق تر مفهوم کار به مخاطبان است، بیان نمود: امروزه کار، مفهوم گسترده ای پیدا نموده و ما امیدواریم عکاسان عزیز به مفاهیمی همچون حضور زنان و مردان در مشاغل خرد و کلان اداری٬ کارگری٬ صنعتی٬ هنری٬ خدماتی٬ کشاورزی٬ دامداری٬ فنی٬ تولیدی و اجتماعی٬ مشاغل خانگی٬ تعاونی ها٬ کادر درمان٬ کارآفرینی زنان٬ مشاغل نوین (استارتاپ ها) و اشتغال افراد دارای معلولیت بپردازند.

مهلت ارسال آثار به نخستین دوره جشنواره عکس کارا 16 خرداد 1400 است و علاقه مندان جهت آگاهی از شرایط و قوانین حضور در جشنواره می توانند به نشانی اینترنتیwww.karaphoto.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1896

به "رونمایی از پوستر نخستین جشنواره عکس کارا خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از پوستر نخستین جشنواره عکس کارا خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید