سرگرمی های هیجان انگیز شهر یوگیاکارتا در اندونزی

به گزارش تور روسیه ارزان، جاذبه های یوگیاکارتا | YOGYAKARTA

شهر یوگیاکارتا مرکز فرهنگ و هنر کشور اندونزی است، قدمت به غنای فرهنگ و اداب و رسوم این شهر همانند قرن ها پیش است. حکومت شهر یوگیاکارتا از بقیه کشور اندونزی متفاوت است و توسط سیستم پادشاهای سنتی اداره می گردد. اگر جاکارتا را قلب ملیت، قدرت، اقتصاد و صنعت کشور در نظر بگیریم می توان گفت که یوگیاکارتا روح آن است و همیشه روحیه را در شرایط متعادل و مناسبی حفظ می نماید. برخلاف آنچه در کلان شهرها رخ می دهد، جریان زندگی در یوگیاکارتا بسیار آرام تر است. مردم محلی محبت آمیز هستند، غذا خوب است، و لیستی بی انتها از مکان هایی برای رفتن وجود دارد در واقع جاذبه های یوگیاکارتا بسیار است. با خبرنگاران همراه شوید تا هیجان انگیزترین فعالیت های شهر را به شما معرفی کنیم.

سرگرمی های هیجان انگیز شهر یوگیاکارتا در اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

سپری کردن یک روز شاد در سرزمین عجایب: دنیای قلعه گم شده

اگر تاکنون تصو می کردید که قلعه های جادویی تنها در نقاط دور افالده اروپا یافت می شوند، قلعه گم شده یوگیاکارتا به شما اثبات می نماید که تا به حال در اشتباه بوده اید. هنگامی که درون قلعه می ایستید دیدنی های بی خاتمه منطقه شما را متعجب خواهد نمود. قلعه هایی به سبک اروپای (با معماری قرون وسطیی)، درختان گیلاس (Sakura)، کلبه های هندی و سازه های سنگی که شبیه به یک دایناسور بی جان بر بستر رودخانه خوابیده است. اگر اهل عکس دریافت باشید، وقتش است که دوربین خود را دربیاورید و از جاذبه های یوگیاکارتا و قلعه گم شده آغاز کنید. در این جا هیچ وقت سوژه های عکاسی تمام نمی شوند، گزینه های بعدی خانه هبیت، دروازه بهشت و گالری های سه بعدی هستند. بهترین زمان بازدید از آن روزهای آفتابی است.

آدرس: Desa Kepuharjo, Kecamatan Cangkringan, Kabupaten Sleman, DI Yogyakarta 55583

ساعت کار: دوشنبه تا آدینه 7 صبح تا 6 عصر

شنبه و یکشنبه 6 صبح تا 6 عصر

قیمت ورودی: 25000 روپیه اندونزی

عبور از پل معلق بر بالای امواج خروشان: ساحل سیندن و جزیره کالونگ

خود را برای بالا بردن آدرنالیتان آماده کنید. ساحل سیندن یک ساحل رمانتیک با ماسه های نرم و سفید نیست، بلکه یک ناهمواری بزرگ همراه با صخره های سرسخت در کنار دریا است. اگر می خواهید در جزیره بکر کالونگ گردش کنید و از چمنزارهای پوشیده شده با گل های رنگارنگ آن لذت ببرید باید از پل معلقی که بر فراز موج های خروشان ساخته شده بگذرید. در هنگام عبور موج ها با تمام توان به صخره های می کوبند و ممکن است طعم شور آن ها را بچشید بنابر این مراقب باشید و برای برداشتن هر قدم احتیاط کنید، چرا که یک اشتباه کوچک می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.

پس از اتمام ماجراجویی تان نباید فراموش کنید که یک نفس عمیق بکشید و طبیعت زیبای پیرامونتان را تحسین کنید.

آدرس: Jepitu Village, Girisubo Sub-district, Gunung Kidul District, Yogyakarta Special Region 55883

ساعت کار: هر روز 6 صبح تا 5 عصر

قیمت ورودی: 6000 روپیه اندونزی برای ساحل و 25000 روپیه اندونزی برای پل معلق

قیمت پارکینگ: موتور 3000 روپیه، اتومبیل 5000 روپیه

پیاده روی در بیراهه همراه با یک خاتمه رویایی: پارک ملی کالیبرو

کافی است تا حدود یک تا دو ساعت به سمت غرب شهر برانید تا ناگهان متوجه کاهش ناگهانی دمای هوا و سر و صدای موتورسیکلت ها شوید. این جا هوا تمیز و خنک است. جاده ها خلوت است و فرصت مناسبی است تا دقایقی چند از هیاهوی شهر به دور باشید. پس از پشت سر گذاشتن چندین پیچ به رشته کوه های مینوره می رسید که پارک ملی کالیبرو در دل آن جای گرفته است. مردم محلی تاسیس و اداره آن از سال 2009 بر عهده گرفته اند.

برخلاف اکثر پارک ها در این جا می توانید کارهای هیجان انگیز زیادی انجام دهید و یکی از جاذبه های یوگیاکارتا است. صخره نوردی و راه رفتن با طناب در پارک ملی کالیبرو در تمام ابعاد و با تجهیزات کامل انجام می گردد و در آخر می توانید منظره ای فوق العاده از بالای کوه را تماشا کنید.

آدرس: Kalibiru, Hargowilis, Kokap, Kulon Progo, Yogyakarta 55561, Indonesia

شماره تماس: 006281392947249- 006281392023122

ساعت کار: بیست و چهار ساعت همه روزهای هفته

قیمت ورودی: 5000 روپیه اندونزی، پکیج فعالیت ها 35000 روپیه اندونزی

ستاره اینستاگرام یوگیاکارتا: باغ آفتابگردان پانتای ساماس

این مزرعه آفتابگردان امروزه تبدیل به یکی از مشهورترین جاذبه های یوگیاکارتا در شبکه های اجتماعی شده است و جوانان از گروه های سنی مختلف به این جا می آیند تا در میان گل های زیبا عکسی به یادگار داشته باشند. اگر چه وسعت باغ گل های آفتابگردان خیلی بزرگ نیست اما تنها 5 کیلومتر با ساحل زیبا و دیدنی پانتای ساماس فاصله دارد که موجب شده پس از بازدید از ساحل به باغ مراجعه نمایند. در فصل هایی که گردشگر زیاد است هر روز تقریبا 2000 نفر از مردم محلی و توریست ها به بازدید از باغ می پردازند.

آدرس: Jalan Lintas Selatan, Desa Srigading, Kecamatan Sanden, Kabupaten Bantul, Yogyakarta.

Coordinates

ساعت کار: هر روز 6 صبح تا 5 عصر

قیمت ورودی: پانتای ساماس 5000 روپیه اندونزی، باغ گل آفتابگردان 5000 روپیه اندونزی، چیدن گل ها 10000 روپیه اندونزی

آبشار ساحلی که مستقیما به دریا می ریزد: ساحل جوگان

پشت رشته کوه های Sewu یکی از جاذبه های یوگیاکارتا که بسیار نادر است و نمونه اش را نمی توانید در کشور اندونزی مشاهده کنید قرار گرفته است. آبشاری در کنار ساحل که آب آن مستقیما به دریا می ریزد. این آبشار را به تان ساحل جوگان می شناسند و به سادگی در سواحل جنوب Gunungkidul یکی از نواحی یوگیاکارتا جای گرفته است و روبروی آن اقیانوس پهناور هند واقع شده است. برای رسیدن به این مورد از جاذبه های یوگیاکارتا حدود 2 ساعت رانندگی در پیش خواهید داشت. اغلب گردشگران از بازدید از این آبشار صرف نظر می نمایند. چرا که برای رسیدن به آن باید چند صد متر پیاده روی نمایند.

اگر شهماتش را داشته باشید می توانید از پایین زیر آبریز آبشار بروید و حسابی از آب های خنک آن لذت ببرید.

آدرس: Tepus, Gunungkidul, Yogyakarta, Indonesia

منبع: indonesia.tripcanvas.co

منبع: الی گشت
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 638

به "سرگرمی های هیجان انگیز شهر یوگیاکارتا در اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرگرمی های هیجان انگیز شهر یوگیاکارتا در اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید