شاخص آلودگی هوای تهران؛ تداوم تنفس هوای ناسالم

به گزارش تور روسیه ارزان، با اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در طول امروز (17 آذرماه) با انباشت آلاینده ها و وارونگی و سکون جو، در بیشتر منطقه ها کیفیت هوا در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت.

شاخص آلودگی هوای تهران؛ تداوم تنفس هوای ناسالم

به گزارش ایسنا، بنابر پیش بینی های صورت گرفته در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبح امروز (17 آذرماه) با توجه به انباشت آلاینده ها طی ساعات گذشته ناشی از شرایط پایدار همراه با وارونگی و سکون جو و همزمان با افزایش ترافیک صبحگاهی، کیفیت هوا در بیشتر منطقه ها در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت.

در طول روز با عدم وزش باد مؤثر، شرایط مساعد برای پراکندگی آلاینده ها فراهم نخواهد شد و کیفیت هوا در شرایط نامطلوب باقی خواهد ماند. این شرایط جوی تا اواخر وقت چهارشنبه (17 آذرماه) ادامه خواهد یافت و همراه با ترافیک شامگاهی سبب تجمع آلاینده ها و به تبع آن برقراری شرایط ناسالم و ناسالم برای گروه های حساس در بیشتر منطقه ها خواهد شد.

صبح روز پنجشنبه (18 آذرماه) با افزایش ترافیک صبحگاهی احتمال افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا در منطقه ها پرتردد وجود خواهد داشت. حاکمیت پایداری جوی در طول روز پراکندگی آلاینده ها را محدود خواهد نمود.

با عدم وزش باد مؤثر تا شامگاه پنجشنبه (18 آذرماه) و افزایش غلظت ذرات معلق ناشی از افزایش ترافیک، برقراری شرایط ناسالم و ناسالم برای گروه های حساس در بیشتر منطقه ها دور از انتظار نخواهد بود.

آلاینده شاخص هوای مرکز طی 24 ساعت گذشته ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون با میانگین 132 بود و کیفیت هوای مرکز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت. آلاینده شاخص هم اکنون ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون با میانگین 131 و کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه های حساس است.

منبع: فرارو
انتشار: 30 دی 1400 بروزرسانی: 30 دی 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2243

به "شاخص آلودگی هوای تهران؛ تداوم تنفس هوای ناسالم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاخص آلودگی هوای تهران؛ تداوم تنفس هوای ناسالم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید