شگفت زدگی سرکنسول زن کانادایی از زیارت حرم امیرالمومنین(ع)

به گزارش تور روسیه ارزان، خبرنگاران: سرکنسولگر سفارت کانادا در عراق گفت: با ورود به این مکان احساس عجیبى به من دست داد. زیبایى مکان و شگفت انگیز بودن بارگاه و فضاى معنوى و ایمانى آن مرا شگفت زده کرد.

شگفت زدگی سرکنسول زن کانادایی از زیارت حرم امیرالمومنین(ع)

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرنگاران، یک هیأت دیپلماتیک بلندپایه کانادایى براى اولین بار و به سرپرستى خانم ستیوانى دوهایم سرکنسولگر سفارت کانادا در عراق به زیارت حرم مطهر حضرت امام علی(ع) مشرف شد.

خانم دوهایم در رابطه با حضور خود و همراهان در این مکان مطهر گفت: براى اولین بار است که به این مکان شگفت، مرقد امام على(ع) که یکى از مهمترین اماکن مقدس نزد شیعیان و سایر مسلمانان مى باشد مى آیم. با ورود به این مکان احساس عجیبى به من دست داد. زیبایى مکان و شگفت انگیز بودن بارگاه و فضاى معنوى و ایمانى آن مرا شگفت زده کرد. جا دارد که از مهمان نوازى مسؤولین این مکان و همه ملت عراق تشکر کنم.

سرکنسولگر سفارت کانادا در عراق اضافه کرد: برخورد خوب با زائران این مکان و توجه نداشتن به ملیت هیچ کدام از آنها را مشاهده کردم و این امر بسیار قابل توجه و تحسین برانگیز است. حتى در برخورد با من و همراهانم نیز تبعیضى احساس نکردیم.

وى در ادامه گفت: از پروژه هاى مختلفى که جهت تامین احتیاجهاى زائران مى باشد بازدید کردیم. بى شک بسیارى از زائران به خدماتى که با اجراى این پروژه ها به دست مى آید احتیاج دارند. همچنین طى بازدید از بخش هاى تاریخى عمارت حرم دیدیم که از میراث فرهنگى برجامانده به خوبى حفاظت شده و این امر از دیدگاه ما بسیار مهم است.

خانم دوهایم تاکید نمود: کشور کانادا سعى دارد بهترین استفاده را از روابط خوب خود با کشور عراق ببرد. به ویژه در زمینه توریست و گردشگرى و سفرهاى زیارتى. چرا که تعداد مسلمانان در کانادا بسیار زیاد است. تنها 100 هزار عراقى در کشور ما اقامت دارند و تعداد زیادى از آنان و سایر مسلمانان کانادایى در طول سال براى زیارت عتبات عالیات به عراق سفر مى نمایند. به همین خاطر جهت بیشتر شدن تعداد زائران کانادایى و انجام هماهنگى ها و ارائه تسهیلات لازم با مسؤولین عراقى مذاکره کردیم.

منبع: ابنا

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 585

به "شگفت زدگی سرکنسول زن کانادایی از زیارت حرم امیرالمومنین(ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگفت زدگی سرکنسول زن کانادایی از زیارت حرم امیرالمومنین(ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید