فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، سرمربی تایلند: بعضی بازیکنانم تجربه پرواز با هواپیما نداشتند

به گزارش تور روسیه ارزان، سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال تایلند گفت: بازیکنان این دوره تیم تایلند بازیکنان خیلی جوانی هستند که حتی با هواپیما پرواز نداشتند، ما مسائل زیادی داشتیم، اما بازیکنانم با این مسائل جنگیدند.

فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، سرمربی تایلند: بعضی بازیکنانم تجربه پرواز با هواپیما نداشتند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران از تبریز، خوزه مندز، سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال تایلند در رابطه با دیدار تیمش مقابل افغانستان که با شکست 3 بر 2 تایلند به انتها رسید، گفت: من احساسات عجیبی درباره بازی مقابل افغانستان دارم. از بازیکنانم ممنون هستم چون در مجموع بازی و به خصوص در نیمه دوم بهتر از تیم حریف بودیم.

وی اضافه کرد: ما در نیمه اول چند اشتباه کوچک داشتیم اما شما در بازی های این چنینی حق اشتباه ندارید. به همین دلیل نیمه اول را واگذار کردیم اما در نیمه دوم بهتر بازی نموده و دو گل نیز به ثمر رساندیم. ما می توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم اما باختیم و حذف شدیم به همین دلیل ناراحت هستیم.

مندز با اشاره به اشتباهات بازیکنانش در نیمه نخست این بازی گفت: هر تیمی که در این مرحله حضور دارد، تیم قدرتمندی است اما ما در نیمه اول روی اشتباهات فردی گل خوردیم، گل دوم را روی یک ضد حمله و گل سوم را دوباره روی اشتباه فردی دریافت کردیم. با این حال افغانستان تیمی قدرتمند بوده و مورد علاقه من است. اما همان طور که گفتم ما بازی را به اشتباهات فردی خودمان باختیم.

سرمربی تایلند ادامه داد: در نیمه اول درصد مالکیت توپ برابر بود اما در نیمه دوم مالکیت تایلند شد و حریف فقط توپ را رد می کرد. این در حالی است که در بازی مقابل ایران، افغانستان مالکیت بیشتری داشت و از همین بابت به بازیکنانم تبریک می گویم.

وی در ارتباط با استفاده از سیستم 5 نفره در دقایق انتهای بازی گفت: چون افغانستان 5 خطا داشت، بیشتر دنبال خطا دریافت از آن ها بودیم. هرچند اعتقاد دارم داور می توانست در چند صحنه برای ما خطا بگیرد اما اگر این موضوع وجود نداشت زودتر از این سیستم استفاده می کردیم. با توجه به آنالیزی که از بازی های قبلی افغانستان داشتیم، دیدیم که آن ها در بازی تعداد خطای بیشتری می دادند و انتظار داشتیم در بازی ما نیز چنین اتفاقی رخ دهد.

مندز در رابطه با پیش بینی اش برای آینده تیم فوتسال زیر 20 سال تایلند اعلام نمود: بازیکنان این دوره تیم تایلند بازیکنان خیلی جوانی هستند که حتی با هواپیما پرواز نداشتند. ما مسائل زیادی داشتیم اما بازیکنانم با این مسائل جنگیدند. در دوره قبلی بازیکنانی داشتیم که به تیم های خارجی رفتند و مطمئن هستم که از بازیکنان تیم فعلی نیز بازیکنانی به تیم های خارجی خواهند رفت.

وی در انتها گفت: در ابتدای تورنمنت فکر می کردیم که تیم های ایران، ژاپن، عراق، افغانستان و اندونزی تیم های قدرتمند و شانس های قهرمانی هستند. اندونزی در دور گروهی مقابل ما باخت اما آن ها 6-7 ماه در اردوی آماده سازی بودند و دیدارهای تدارکاتی خوبی نیز برگزار کردند. هر 8 تیمی که به یک چهارم نهایی صعود نموده بودند شانس قهرمانی داشتند. بر همین اساس سطح مسابقات را بسیار خوب ارزیابی می کنم.

ش

منبع: تسنیم
انتشار: 4 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 564

به "فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، سرمربی تایلند: بعضی بازیکنانم تجربه پرواز با هواپیما نداشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، سرمربی تایلند: بعضی بازیکنانم تجربه پرواز با هواپیما نداشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید