مجیدی تجربه دربی دارد، استقلال بازیساز ندارد

به گزارش تور روسیه ارزان، شاهرخ بیانی در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد شکست 2 بر صفر استقلال برابر ذوب آهن قبل از دربی نود و پنجم گفت: استقلال یک بازی سخت را انجام داد و معین بود که به مشکل برخورد خواهد نمود. ذوب آهن بازی بسته ای را انجام داد و تمام هدفش زدن ضدحملات بود که متأسفانه استقلال این امکان را به این تیم داد تا بتواند یکی از گل هایش را از این طریق به ثمر برساند.

مجیدی تجربه دربی دارد، استقلال بازیساز ندارد

وی ادامه داد: آبی ها در ضربات ایستگاهی هم ضعیف عمل کردند و این موضوع نشان داد که فشار زیادی بر روی سطح دفاع استقلال وارد آمده و مدافعان باز هم دچار اشتباه شده اند.

بیانی گفت: معضل اصلی استقلال نبود یک هافبک بازی ساز است. وقتی خط هافبک شرایط خوبی ندارد، به مدافعان فشار بیشتری می آید و همین مسئله باعث اشتباه های زیادی خواهد شد که دیروز یکی از همین اشتباهات باعث گل خوردن استقلال شد. آبی ها در روزی که می توانستند با دریافت سه امتیاز خود را به دو تیم بالای جدول نزدیک تر نمایند شکست خوردند تا امیدوار به هفته های بعد باشند.

کاپیتان پیشین استقلال در خصوص دربی نود و پنجم که روز آدینه برگزار خواهد شد، گفت: این یک بازی کاملا متفاوت با دیگر بازی ها است و به نوعی فینال لیگ خواهد بود. همه طرفداران دو تیم انتظار دارند تیمشان در این ملاقات برنده باشد، حتی اگر به قهرمانی نرسد. دربی برای طرفداران از نان شب واجب تر شده و آنها نمی خواهند تیمشان در خاتمه بازی بازنده باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که راز موفقیت و برنده شدن یک تیم در دربی چیست، اضافه کرد: تیمی که از لحاظ شرایط روحی و روانی آماده باشد اشتباهاتش کم باشد و دوندگی بیشتری در 90 دقیقه انجام دهد مطمئنا برنده آن بازی خواهد بود. فرهاد مجیدی از تجربه بالایی در دربی برخوردار است. او می داند که باید در فاصله زمانی کمی که تا آغاز این بازی به جامانده، آرامش را به اردوی استقلال بازگردانده و تیم را از لحاظ روحی و روانی آماده کند.

بیانی با انتقاد از جدایی فراز کمالوند گفت: متأسفانه کمالوند به استقلال آمد اما آنقدر راحت از تیم جدا شد که ما متوجه نشدیم قرارداد او با استقلال چگونه بوده است. مگر می گردد یک مربی به استقلال بیاید و به گونه ای قرارداد ببندد که یک ماه بعد به راحتی جدا گردد. این نشان می دهد که مدیریت استقلال در این خصوص ضعیف عمل نموده و اگر قرار است شخص دیگری جانشین کمالوند گردد باید قرارداد او سفت، محکم و شفاف بسته گردد تا دوباره استقلال دچار چنین دردسری نگردد.

وی در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر فرهاد مجیدی تنهاست و هنوز هیچ دستیاری برای او به خدمت گرفته نشده است، گفت: این را باید از مسئولین تیم سوال کرد. آنها باید بدانند فرهاد به یک دستیار باتجربه و با دانش احتیاج دارد که بتواند با او همفکری نموده و حریفان را بررسی نمایند اما متأسفانه هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است. مسئولان استقلال باید هر چه زودتر شخصی را که مجیدی در نظر دارد به خدمت گرفته تا استقلال بتواند از لحاظ کادر مربیگری کامل شده و شرایط برای کار بهتر گردد.

بیانی در پاسخ به این سوال که نتیجه دربی را چه پیش بینی خواهید کرد، گفت: نتیجه این ملاقات بستگی به شرایط روحی و روانی دو تیم دارد. این روزها پرسپولیس هم خوب بازی می نماید، بنابراین دو تیم می دانند که اگر از لحاظ روحی آماده باشند نتیجه را به نفع خود به خاتمه خواهند رساند. ضمن اینکه یک ریکاوری خوب باعث خواهد شد استقلال با آمادگی کامل و به دور از خستگی به مصاف پرسپولیس برود.

وی در خاتمه گفت: در این بازی اشتباهات است که باعث می گردد نتیجه تغییر کند، بنابراین باید بازیکنان ضریب اشتباهات خود را به حداقل رسانده تا حریف نتواند از اشتباهات آنها به نفع خود استفاده کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1953

به "مجیدی تجربه دربی دارد، استقلال بازیساز ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی تجربه دربی دارد، استقلال بازیساز ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید