محرابی: عادلانه نیست به واسطه کسانی که هویت شان ملی است تکواندوکاران به یک باشگاه خاص بروند، شرایط برای تداوم تیمداری ما مهیا نبود

به گزارش تور روسیه ارزان، سرپرست تیم تکواندو بیمه رازی گفت: اگر قرار باشد به واسطه و اعمال نفوذ کسانی که هویت شان ملی است بازیکنان به سمت یک باشگاه خاص راهنمایی شوند اصلا شرایط عادلانه نخواهد بود.

محرابی: عادلانه نیست به واسطه کسانی که هویت شان ملی است تکواندوکاران به یک باشگاه خاص بروند، شرایط برای تداوم تیمداری ما مهیا نبود

کیومرث محرابی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص انصراف تیم تکواندو بیمه رازی از حضور در لیگ برتر بانوان گفت: با توجه به اینکه شرایط برای تداوم حضور ما در لیگ برتر تکواندو مهیا نبود تصمیم گرفتیم از حضور در مسابقات انصراف دهیم. ما به دنبال این بودیم با حضور قدرتمند، لیگ تکواندو بانوان را دو قطبی کنیم اما متاسفانه حواشی زیاد است.

وی تاکید نمود: برخی به دنبال این هستند حریف ما را پرقدرت نمایند. در چند مورد کادرفنی ما با بازیکنان مدنظر مذاکرات مثبتی داشتند اما هنگام قرارداد با رقم خوردن اتفاقاتی آنها با حریف ما قرارداد امضا کردند.

سرپرست تیم تکواندو بیمه رازی در پاسخ به این سوال که ناراحتی او از حضور الهه شیدایی، زهرا شیدایی و زینب اسماعیلی در لوازم خانگی کن است، گفت: دقیقا، این سه بازیکن با ما مذاکراتی مثبتی داشتند اما در لحظات آخر به کن پیوستند. تیم ما با هدف قهرمانی در لیگ برتر تکواندو در این رشته سرمایه گذاری انجام می دهد، اما اگر قرار باشد به واسطه و اعمال نفوذ کسانی که هویت شان ملی است بازیکنان به سمت یک باشگاه خاص راهنمایی شوند اصلا شرایط عادلانه نخواهد بود.

محرابی در پاسخ به این سوال که منظور او مهرو کمرانی است، بیان کرد: من ایشان را نمی شناسم اما گفته می گردد سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در این موضوع تاثیرگذار است. اصلا به دنبال تهمت زدن نیستم اما زارع و صفرپور به عنوان مربیان تیم ما اینگونه بیان کردند.

وی در خصوص اینگونه اعتراضی خود را به مسئولان فدراسیون تکواندو اعلام کردند، گفت: نه احتیاجی به اعتراض نیست و ما تصمیم گرفتیم پول سرمایه گذاری در تکواندو را در رشته دیگر هزینه کنیم. فدراسیون باید خواستار حضور ما در لیگ برتر باشد تا تکواندوکاران ذی نفع باشند. در لیگ تکواندو 18 تیم شرکت کردند اما تنها 2 تیم حرفه ای هستند و الباقی محلی هستند. فدراسیون کشتی و وزنه برداری خواستار حضور تیم ما هستند و ما نیز چندین میلیارد در این رشته ها سرمایه گذاری می کنیم.

سرپرست تیم تکواندو بیمه رازی در پاسخ به این سوال که عدم جذب نفراتی که به باشگاه کن پیوستند در سرنوشت این تیم تاثیرگذار خواهد بود، گفت: ما برای تقویت ساختار تیم و کسب مقام قهرمانی احتیاج به جذب بازیکنان قهرمان داشتیم. بعد از عدم جذب این بازیکنان به مربیان خود اعلام کردم که بودجه لازم برای سرمایه گذاری در لیگ تکواندو را گرفتم، اما اگر می توانیم قهرمان شویم در لیگ حضور داشته باشیم و در غیر این صورت از مسابقات انصراف بدهیم. مربیان ما نیز دلایلی را مطرح کردند و من نیز چون دوست نداشتم نایب قهرمان شوم از حضور در مسابقات انصراف دادم.

محرابی خاطر نشان کرد: مربیان ما عنوان می نمایند به دنبال هر بازیکنی می رویم جذب باشگاه کن می گردد. البته شاید مربیان ما بهانه جویی می نمایند و اصلا مربی تیم ملی نیز نقشی در حضور آن سه بازیکن در کن نداشته باشد. از طرفی حضور در لیگ برتر تکواندو بانوان بعد تبلیغاتی آنچنانی برای ما ندارد. دلیل حضور ما برای سرمایه گذاری در لیگ برتر تکواندو نیز حضور کیمیا علیزاده به عنوان اولین بانوی مدال آور در المپیک بود. کیمیا علیزاده نیز در ابتدا و مسابقات جام فجر با ما بود که به مقام قهرمانی دست پیدا کردیم و بعد از آن تصمیم به حضور در لیگ گرفتیم که علیزاده مصدوم شد و به تیم کن پیوست.

وی در ادامه اضافه کرد: هدف ما این بود با احترام به کیمیا علیزاده به خانواده تکواندو و به خصوص بانوان و قهرمانان المپیکی خدمت و یاری کنیم اما در حال حاضر شرایط مهیا نیست. کشتی و وزنه برداری نیز المپیکی هستند و ما تا المپیک 2020 در کنار این رشته ها خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 96

به "محرابی: عادلانه نیست به واسطه کسانی که هویت شان ملی است تکواندوکاران به یک باشگاه خاص بروند، شرایط برای تداوم تیمداری ما مهیا نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرابی: عادلانه نیست به واسطه کسانی که هویت شان ملی است تکواندوکاران به یک باشگاه خاص بروند، شرایط برای تداوم تیمداری ما مهیا نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید