نستا: آنچلوتی گزینه ای عالی برای راهنمایی رئال است، همواره طرفدار میلان خواهم بود

به گزارش تور روسیه ارزان، خبرنگاران: مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا حضور کارلو آنچلوتی در تیم رئال مادرید را مثبت دانست.

نستا: آنچلوتی گزینه ای عالی برای راهنمایی رئال است، همواره طرفدار میلان خواهم بود

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، آلساندرو نستا مدافع پیشین تیم فوتبال میلان، کارلو آنچلوتی را گزینه مناسبی برای راهنمایی کهکشانی ها می داند. این مدافع 37 ساله به مدت 7 فصل زیر نظر این مربی ایتالیایی در میلان بازی کرد و در سال های 2003 و 2007 با این تیم به مقام نخست لیگ قهرمانان اروپا دست یافت.

نستا که در حال حاضر برای تیم فوتبال مونترئال در لیگ فوتبال آمریکا (MLS) بازی می نماید معتقد است فشاری که روی نیمکت سانتیاگوبرنابئو است چیز غیرعادی برای آنچلوتی نیست.

مدافع پیشین آتزوری به روزنامه اسپانیایی مارکا گفت: به نظرم کارلو آنچلوتی برای راهنمایی تیمی همچون رئال مادرید عالی است. شک نکنید که او در اسپانیا بر فشارها غلبه می نماید و اوضاع را در دست می گیرد.

آلساندرو نستا که با تیم ملی فوتبال ایتالیا در سال 2006 به مقام قهرمانی جام جهانی رسید در یک سال گذشته در تیم مونترئال بازی کرد. او اخیرا اعلام نموده که در انتهای فصل کنونی از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد نمود.

وی اضافه کرد: قهرمانی با مونترئال در MLS پایانی خوب برای دوران حرفه ای ام خواهد بود. واقعا در این باشگاه احساس خوبی دارم و فکر می کنم در خانه خودم هستم. همه باهم و به خاطر تیم کوشش می نمایند. وقتی به این لیگ آمدم همه چیز برایم تازه بود ولی حالا زبان انگلیسی ام بهتر شده و می توانم با هم تیمی هایم، مربیان و دیگر افراد ارتباط برقرار کنم.

مدافع پیشین روسونری ها در مورد باشگاه میلان گفت: واقعا خیلی سخت است که ببینی بودجه باشگاه میلان و سری A ایتالیا دچار رکود شده است. پیش از این میلان می توانست پول بیشتری خرج کند ولی حالا اوضاع فرق نموده است. هنوز هم بازی های این تیم را دنبال می کنم و همواره طرفدار روسونری هاخواهم بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 624

به "نستا: آنچلوتی گزینه ای عالی برای راهنمایی رئال است، همواره طرفدار میلان خواهم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نستا: آنچلوتی گزینه ای عالی برای راهنمایی رئال است، همواره طرفدار میلان خواهم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید