نکات جزیی را برای تیم امید در تایلند آنالیز می کنیم

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حمید استیلی پیش از سفر به تایلند گفت:در فاصله کوتاه باقیمانده تا رقابت ها لازم بود کلیه شرایط مرتبط با سفر به تایلند و برنامه تمرینات را انجام بدهیم. در این سفر ابتدا در بانکوک مذاکرات و هماهنگی هایی با سفارت ایران همچنین فدراسیون فوتبال تایلند خواهیم داشت. پس از آن در شهر سونگلا که محل برگزاری بازی های گروه سوم است از هتل محل اقامت ، ورزشگاه بازی ها همینطور زمین های تمرینی بازدید می کنیم. برای ما مهم است که تمام نکات جزیی را پیش از ورود تیم آنالیز کنیم تا با آمادگی لازم و پیش بینی تمامی موارد وارد تایلند شویم. کوشش می کنیم هماهنگی ها به شکلی باشد که از نظر اقامت حتی تهیه غذای مناسب و سایر موارد همه چیز را پیش بینی کنیم.همچنین آقای ماجدی به عنوان نماینده کمیته فنی و فدراسیون در این سفر حضور دارد که به زبان و شرایط کشور تایلند آشناست و ارتباط خوبی با فدراسیون این کشور دارد.

نکات جزیی را برای تیم امید در تایلند آنالیز می کنیم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

سرمربی تیم امید در مورد آزمون آمادگی جسمانی بازیکنان تیم اضافه کرد:این آزمون برای ما بسیار مهم و معین کننده است چرا که پس از تهیه اطلاعات و آمار مرتبط با شرایط جسمی بازیکنان می توانیم در مورد تمرینات و برنامه های آماده سازی نفرات به صورت تفکیک شده تصمیم گیری کنیم. این مساله قبل از شروع اردوی آذرماه بسیار مهم است. کوشش می کنیم با همکاری باشگاه ها تعدادی از بازیکنان را زودتر در اختیار داشته باشیم و با توجه به نتایج آزمون برنامه های تمرینی اختصاصی در نظر بگیریم.

استیلی در انتها پیرامون برنامه های آماده سازی تیم امید قبل از اعزام به تایلند گفت:ابتدا تمرینات تیم در تهران شروع می گردد و پس از آن در حال هماهنگ سازی برنامه اردوی قطر هستیم. کوشش می کنیم دو یا سه بازی دیگر پیش از شروع مسابقات داشته باشیم و در نهایت حدود یک هفته پیش از شروعی بازی ها وارد تایلند شویم تا فرصت کافی برای هماهنگی با شرایط آب و هوایی و اختلاف ساعت را داشته باشیم.مساله مهم در فرصت باقیمانده ایجاد هماهنگی مناسب و البته انتخاب بهترین هاست. تا آخرین روز شرایط تمامی گزینه ها را زیر نظر داریم تا بهترین نفرات و آماده ترین بازیکنان را برای حضور در فهرست نهایی انتخاب کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 852

به "نکات جزیی را برای تیم امید در تایلند آنالیز می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات جزیی را برای تیم امید در تایلند آنالیز می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید