هتل سنتر پوینت بانکوک

به گزارش تور روسیه ارزان، در منطقه تجاری و توریستی پراتونام شهر بانکوک ، هتل سنتر پوینت پراتونام قرار گرفته است. این هتل 4 ستاره که در زنجیره هتل های سنتر پونت قرار گرفته است ، نه تنها برای گردشگران بلکه برای تجار نیز مناسب است. موقعیت مکانی مناسب این هتل ، برای مثال نزدیکی به ایستگاه قطار اسکی ، ایستگاه مترو Phaya Thai و میدان سیام موجب جذب گردشگران می گردد. فاصله اش تا مرکز خرید پلاتینوم به چهار صد متر ، تا مرکز تجاری پراتونام مارکت به پانصد متر و تا سنترال ورلد به هشتصد و پنجاه متر می رسد. فرودگاه سووارنابومی نیز در بیست و چهار کیلو متری آن قرار گرفته است. هتل های هم جوار آن شامل Hotel Vista Express , Lemonseed Rooms و First House Hotel می شوند. برای ارائه خدمت به مهمانان از سرویس دهی BB استفاده می گردد.

هتل سنتر پوینت بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

اتاق دلوکس ، اتاق دلوکس اجرایی ، اتاق دلوکس پریمیوم و سوئیت خانوادگی از انواع مختلف دویست و بیست و شش اتاق هتل می باشند که آن را تبدیل به یکی از بهترین هتل های بانکوک نموده است. اتاق ها دارای کف پوش چوبی سخت و دکوراسیونی مدرن می باشند. به دلیل پنجره های بزرگی که در هر اتاق وجود دارند ، اتاق ها از روشنایی مناسب برخوردار هستند.

تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات ، حمام و تمامی امکانات مورد احتیاج از جمله سشوار ، چای ساز ، قهوه ساز ، آشپزخانه ای مجهز و اینترنت از امکاناتی می باشند که در هر اتاق برای ارائه به مهمانان قرار دارند. سرویس دهی به اتاق ها به صورت بیست و چهار ساعته می باشد.

حمل و نقل فرودگاهی ، خدمات خشکشویی ، مطبوعات ، منطقه ای برای سیگار کشیدن ، خدمات تور و گردشگری ، مغازه ، مرکزز تناسب اندام ، استخر رو باز ، سونا و سونای بخار ، اینترنت در لابی ، استخر و نیز کلوپی ویژه بچه ها از جمله مواردی است که مسئولین هتل برای اقامتی خاطره انگیز به مهمانان خود ارائه می دهند.

اجاره خودرو ، باشگاه ورزشی ، اتاق مطالعه و کافی شاپ از دیگر امکانات در نظر گرفته شده می باشند که هواداران خاص خود را دارند. امکانات ویژه ای نیز برای افراد مسن و معلول در نظر گرفته شده است.

رستوران هتل به سرو انواع غذا های تایلندی و بین المللی می پردازد. نحوه ارائه غذا ها به صورت هم بوفه و هم از روی منوی انتخابی می باشد. وجود رستوران های دیگر در اطراف هتل امتیاز آن را از جانب افرادی که علاقه زیادی به غذا و خوراک ها دارند ، بالا می برد.

منبع: ای تایلند
انتشار: 22 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 546

به "هتل سنتر پوینت بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سنتر پوینت بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید