هوش مصنوعی هر کشور را به شکل معلم درآورد!، عکس

به گزارش تور روسیه ارزان، خبرفوری نوشت: از هوش مصنوعی خواسته شده کشورها را به معلم شبیه سازی کند.

هوش مصنوعی هر کشور را به شکل معلم درآورد!، عکس

هوش های مصنوعی تصویر ساز مانند DALL-E 2 و Midjourney ناگهان در خصوص توجه بسیاری قرار گرفتند. به نظر می رسد که تعداد بیشتری از این ابزار در حال ظهوراند، اما همواره در دسترس عموم نیستند. در این مطلب تصویرسازهایی ذکر شده است که می توانید همین الان از آن ها بهره ببرید.

هوش های مصنوعی تصویرساز، عکس هایی که مد نظر شما هستند را ایجاد می نمایند. تنها کافی است برای آن ها بنویسید که چه در فکر دارید، مثلا تصویر یک گلدان با دو گل رز در کنار یک پنجره در هنگام غروب با نوشتن این عبارت به انگلیسی، هوش مصنوعی و عبارت شما را تحلیل نموده و بر اساس متنی که شما نوشتید، یک تصویر نو که مانند آن را در هیچ جا ندیدید ساخته می گردد.

البته هوش مصنوعی تصویرساز به شکلی ساخته شده که برای هر عبارت چندین تصویر می سازد تا شما میان تصاویر نهایی، حق انتخاب داشته باشید.

هوش مصنوعی تصویرساز از دل فناوری هایی تبدیل عکس چاپی به یک تصویر متحرک و بازسازی تصاویر قدیمی ساخته شده و درواقع با افزایش قدرت و توانایی هوش مصنوعی در ایجاد و درک تصویر، حالا شاهد آن هستیم که هوش های مصنوعی مختلف به خوبی حرف انسان را می فهمند و تصاویر نو خلق می نمایند.

البته این فناوری هنوز هم جای کار دارد و فعلا تصاویری خروجی با خطاهای بسیاری همراه است. وقتی هوش مصنوعی معلم های هر کشور را ترسیم می نماید یه همچین خروجی به وجود می آید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 شهریور 1402 بروزرسانی: 19 شهریور 1402 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2602

به "هوش مصنوعی هر کشور را به شکل معلم درآورد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی هر کشور را به شکل معلم درآورد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید