وضعیت ورزش جیرفت و عنبرآباد مطلوب نیست

به گزارش تور روسیه ارزان، نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: علی رغم زحماتی که کشیده شده، وضعیت ورزش در شهرستان های جیرفت و عنبرآباد مطلوب نیست.

وضعیت ورزش جیرفت و عنبرآباد مطلوب نیست

یحیی کمالی پور، نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از اماکن ورزشی شهرستان جیرفت در گفت و گو با خبرنگار ، با اشاره به اینکه طی یک سال گذشته، شاهد سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان های جیرفت و عنبرآباد بودیم، گفت: ما در این سفر مصوباتی داشتیم، اما بعد از این سفر، اقدامات چندان مثبتی صورت نگرفت.

او اضافه نمود: دیدیم دغدغه ورزشکارانمان در شهرستان های جیرفت و عنبرآباد به حدیست که می طلبد یکبار دیگر شرایط به گونه ای فراهم گردد، برای بهبود وضعیت و سرانه فضای ورزشی در شهرستان های جیرفت و عنبرآباد، کاری انجام گردد، بدین منظور از مدیرکل ورزش و جوانان استان خواهش کردیم موارد را آنالیز نمایند.

کمالی پور توضیح داد: از ابتدای صبح امروز در خدمت مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و همکارانشان بوده ایم که از اماکن ورزشی بازدید داشتند و معضلات و مسائل را دیدند.

او هشدار داد: وضعیت ورزش در شهرستان های جیرفت و عنبرآباد مطلوب نیست که امیدواریم با کوشش وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان که در آینده باز هم خدمتشان خواهیم رسید، وضعیت تغییر کند.

کمالی پور بیان داشت: با همت جهادی که در مدیرکل ورزش و جوانان استان و مسئولان شهرستان سراغ داریم، امیدواریم بتوانیم شاهد ایجاد کیفیت و بهبود وضعیت ورزش شهرستان های جیرفت و عنبرآباد هم در مورد اماکن ورزشی و هم سرانه فضا های ورزشی باشیم.

نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: واقعاً نگران هستم و در وضعیت فعلی علی رغم زحماتی که کشیده شده، وضعیت ورزش شهرستان اصلاً مناسب نیست.

کمالی پور اضافه نمود: در بحث زیرساخت ها، فضای اداری، فضا و سرانه ورزشی به نسبت جمعیت شهرستان و حتی بخش های تابعه و روستا ها متأسفانه امکانات ورزشی نداریم.

او فقیرترین حوزه از نظر ورزشی را حوزه انتخابیه خود یعنی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد دانست و توضیح داد: از وزیر ورزش و مدیرکل ورزش و جوانان استان تقاضای نگاه ویژه به این بخش را دارم.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 893

به "وضعیت ورزش جیرفت و عنبرآباد مطلوب نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وضعیت ورزش جیرفت و عنبرآباد مطلوب نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید