پیش بینی آغاز ترم تحصیلی دانشجویان جدید دانشگاه خوارزمی از 10 آبان ماه ، تمامی کلاس ها مجازی است

به گزارش تور روسیه ارزان، مدیر آموزشی دانشگاه خوارزمی از مجازی بودن کلاس های آموزشی و پیش بینی شروع ترم تحصیلی دانشجویان جدیدالورود از دهم آبان ماه 99 اطلاع داد.

پیش بینی آغاز ترم تحصیلی دانشجویان جدید دانشگاه خوارزمی از 10 آبان ماه ، تمامی کلاس ها مجازی است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

محمد دلنواز مدیر آموزشی دانشگاه خوارزمی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران درباره نحوه برگزاری کلاس های آموزشی این دانشگاه در ایام کرونا بیان نمود: در روز های نخست حضور ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه ها این اختیار را به دانشکده های خود دادیم که کلاس های دانشجویان را به صورت مجازی برگزار نمایند. در ایام تعطیلات تابستان هم که دانشگاه خلوت تر است به تشخیص گروه آموزشی دانشجویان بتوانند کارگاه ها و آزمایشگاه های خود را بگذرانند.

دلنواز با بیان اینکه تعدادی از دانشکده ها در روز های تابستان یک یا دو هفته کلاس های آزمایشگاهی را به صورت حضوری برگزار کردند، گفت: از زمان حضور کرونا در کشور تا ابتدای ترم تحصیلی جاری بیش از 95 درصد دروس به صورت مجازی و مابقی به شکل حضوری (کارگاه ها و آزمایشگاه ها) برگزار گردیدند. درحقیقت دانشجویان هر سه مقطع تحصیلی دروس خود را به صورت مجازی آموزش دیدند و تنها تعداد محدودی کلاس های آزمایشگاهی به صورت حضوری و فشرده در ایام تابستان برگزار گردید.

مدیر آموزشی دانشگاه خوارزمی گفت: برای پاسخگویی به سوالات و مسائل دانشجویان دانشگاه از همان ابتدای امر میز های خدمت الکترونیکی را تدبیر کردیم که راه تعاملی برای دانشجویان با ستاد آموزش باشد. این موضوع در کانال رسمی دانشگاه خوارزمی اطلاع رسانی شد. همچنین ایمیل و شماره واتس اپ کارشناسان در کانال دانشگاه قرار داده شد تا دانشجویان بتوانند از این راه برای سوالات خود به جواب برسند.

وی درباره ثبت نام ورودی جدید های دانشگاه و برنامه ها برای جشن استقبال آن ها مطرح نمود: منتظر هستیم تا اعلام نتایج کنکور های سراسری به زودی انجام گردد و سپس اوایل آبان ماه ثبت نام را آغاز کنیم. احتمالا از دهم آبان ماه آغاز ترم تحصیلی جدیدالورود ها را خواهیم داشت و بسته به شرایط موجود برای حضور و تشکیل کلاس های آن ها برنامه ریزی خواهیم کرد.

دلنواز درباره مجازی یا حضوری برگزار گردیدن کلاس ورودی جدید ها توضیح داد: کلاس های تمام دانشجویان جدید به صورت مجازی خواهد بود و با توجه به آنکه لازمه این امر آشنایی دانشجویان با نرم افزار های اموزش مجازی است و کلاس ها با تاخیر آغاز می شوند به دانشکده ها اعلام کردیم واحد های ارائه شده در ترم اول را آسانتر و سبک تر دسته بندی نمایند و شرایط برای برگزاری کلاس های جبرانی دانشجویان تا انتهای ترم تحصیلی فراهم باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1557

به "پیش بینی آغاز ترم تحصیلی دانشجویان جدید دانشگاه خوارزمی از 10 آبان ماه ، تمامی کلاس ها مجازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی آغاز ترم تحصیلی دانشجویان جدید دانشگاه خوارزمی از 10 آبان ماه ، تمامی کلاس ها مجازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید