چرا خیلی ها به مالزی سفر می نمایند؟

به گزارش تور روسیه ارزان، روح جنوب شرقی آسیا را در مالزی ببینیدیکی از کشورهایی که جز گزینه های سفر ایرانیهای زیادی است، کشور مسلمان مالزی است. مالزی در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است و مانند همسایه های دیگرش، جاذبه های زیادی دارد اما دست کم گرفته شده است. در این کشور می توانید از جنگل های متراکم کوالالامپور لذت ببرید و در سواحل دست نخورده جزایر پرهنتیان، وقت خود را بگذرانید.علاوه بر این، سفر به مالزی فرصت خوبی را فراهم می نماید تا بتوانید با قبایل سنتی آن آشنا شوید، ارتفاعات کامرون یا همان کامرون هایلند معروف را از نزدیک ببینید و اگر هم کمی ماجراجوتر باشید از پارک های ملی تامان نگارا و گونوگ مولو دیدن کنید و چند حیوانات مالایی را از نزدیک ببیندی. راستی در بازدید از این کشور جزایر عجیب برنئو را از دست ندهید و از جنگل های معروف سیپادان هم دیدن کنید. می خواهید با این کشور منحصر بفرد بیشتر آشنا شوید؟ با خبرنگاران همراه باشید:

چرا خیلی ها به مالزی سفر می نمایند؟

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

چه چیزی مالزی را از کشور همسایه اش متمایز می نماید؟

مالزی دارای جاذبه های گردشگری زیادی است که خاص همین کشور است و حتی مشابه آن را در جای دیگر نمی توان دید. در زیر تعدادی از خاص ترین این جاذبه ها معرفی شده است: در جزایر زیبای پرهنتیان غواصی کنید جزایر پرهنتیان یکی از جاهای مورد علاقه افرادی است که غواصی را دوست دارند. این جزایر یکی از شفاف ترین آب های جهان را دارد و حیات وحش دریایی مرجان ها، لاک پشت های دریایی و کوسه های کوچک آنقدر در آن واضح است که انگار دارید از بیرون یک آکواریوم داخل آن را نگاه می کنید. در کینابالو کوهنوردی کنید این کوه در سال 2000، به عنوان یکی از اثرهای برجسته جهان شناخته شد. کوه کینابالو در پارک ملی شهر کینابالوی مالزی نهاده شده است و یکی از بلندترین کوه های جنوب شرقی آسیاست و چشم انداز فوق العاده زیبایی دارد. علاوه بربازدید از این کوه زیبا، می توانید از پارک ملی وسیع آن هم که جایی عالی برای قدم زدن است؛ بهره ببرید.

از تنوع فرهنگ ها در روستای ساراواک شگفت زده شوید مالزی دارای تنوع فرهنگی بالایی است که این تنوع حتی در روستاهای آن، بیشتر به چشم می خورد. روستای ساراواک یکی از جاهایی است که قرن هاست فرهنگ های متنوعی از چینی گرفته تا هندی و مالایی ها در آن در کنار هم زندگی می نمایند. مطمئنا باشید سفر به این روستا با سنت ها و بازی های فرهنگی جالبی که دارد می تواند حسابی روح کنجکاوی تان را قلقلک دهد.حیات وحش بی نظیر را ببینید این کشور، کشوری با گونه های حیوانی و جانداری بسیار است و گونه های متفاوتی از جاندران در آن هم در خشکی و هم در دریا زندگی می نمایند. این کشور همچنین حیوانات بومی زیادی مثل ببر مالایی، کرگدن سوماترایی و اورانگوتان دارد و همه این حیوانات را فقط در حیات وحش مالزی می توانید ببینید. در جزیره سیپادان غواصی کنید یکی از بهترین مناطق غواصی در مالزی و جهان، جزیره سیپادان است. آب های کریستال گون سیپادان، محل زندگی جانداران زیادی مثل سفره ماهی، وال، لاک پشت های غول پیکر دریایی است. این جزیره به اندازه ای زیباست که آن را شاهکاری بکر از هنر می دانند. مزارع چای سرسبز را ببینید ارتفاعات کامرون پوشیده از مزارع سرسبز چای است. این مزارع از بقیه مناطق مالزی خنک تر است و مسیرهای زیادی برای پیاده روی در آن وجود دارد. به تماشای جورج تاون بنشینید شهر جورج تاون در مالزی به خاطر داشتن خیابان های متقاطع، فروشگاه های پر رونق، ساختمان های تاریخی و زندگی شبانه عالی مشهور است. در سال 2008 این شهر در فهرست میراث با ارزش جهانی نهاده شد.

منبع: الی گشت
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 496

به "چرا خیلی ها به مالزی سفر می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا خیلی ها به مالزی سفر می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید