کاناوارو: می خواهم مربیگری در ایتالیا را هم تجربه کنم

به گزارش تور روسیه ارزان، سرمربی تیم فوتبال گوانجو اورگراند از تمایل خود برای مربیگری در کشورش اطلاع داد، هر چند به سختی های این کار اذعان داشت.

کاناوارو: می خواهم مربیگری در ایتالیا را هم تجربه کنم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، فابیو کاناوارو خوشبین است که آنقدر در کار خود به عنوان مربی پیشرفت کند که فرصت مربیگری در یکی از تیم های کالچو برای او فراهم گردد.

کاناواری 45 ساله سال جاری به عنوان سرمربی تیم فوتبال گوانجواورگراند فاتح سوپرلیگ چین شد و اولین عنوان قهرمانی اش در لیگ دسته اول یک کشور را کسب کرد. مردان او اما سال جاری در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از گردونه رقابت ها حذف شدند و شانس کسب سومین قهرمانی شان در این رقابت ها را از دست دادند.

مدافع میانی سابق یوونتوس و تیم ملی ایتالیا پس از قهرمانی زودهنگام تیمش در سوپرلیگ چین، به نشریه گاتزتادلواسپورت گفت: هدف اول من در گوانجو یاری به بازیکنان جوان برای رشد و پیشرفت و بردن تمام جام ها است. من با این تیم قراردادی سه ساله دارم اما شاد می شوم که بتوانم یک روز به عنوان سرمربی به ایتالیا برگردم. با این حال با دیدن وضعیت هم تیمی های سابق و دوستانم در ایتالیا که به عنوان مربی دارند کار می نمایند، می دانم که مربیگری در آنجا چقدر سخت است.

کاناوار دومین دوره مربیگری اش در تیم گوانجو اوگراند را تجربه می نماید. دوره اول حضور او در این تیم از نوامبر 2014 تا ژوئن 2015 به طول انجامید. او سال 2017 پس از جدایی مارچلو لیپی برای قبول راهنمایی تیم ملی چین، جای هموطنش را روی نیمکت گوانجو اورگراند گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 878

به "کاناوارو: می خواهم مربیگری در ایتالیا را هم تجربه کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاناوارو: می خواهم مربیگری در ایتالیا را هم تجربه کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید